• Σχόλιο του χρήστη 'Stefanos' | 11 Απριλίου 2011, 11:18

    Το κείμενο της διαβούλευσης είναι περιληπτικό, και δεν αναλύει το θέμα σε βάθος. Ενδεικτικά: Η πρόταση για στοχοθεσία διδακτέας ύλης (4ο bullet) είναι λογική. Το θέμα είναι τι στόχο θα πρέπει να έχει η ύλη, πως θα μετράμε την επίτευξη του και τι θα γίνεται εάν αυτό δεν επιτυγχάνεται. Η λογική της διαβούλευσης δεν είναι αν θα πρέπει να έχουμε στόχο(προφανώς και πρέπει), αλλά ποιός θα είναι και τι θέλουμε από αυτόν. Σε αυτό τον τομέα, η διαβούλευση δεν περιέχει δεδομένα. Αυτό σημαίνει ότι είναι μια δουλειά που δεν αντιμετωπίζει το θέμα σε βάθος, δηλαδή είναι επιφανειακή. Οπότε, αφού δεν προσφέρει το απαραίτητο υλικό για διαβούλευση, ο λόγος για τον οποίο δημοσιεύτηκε είναι μάλλον θέμα επικοινωνίας της κυβερνητικής πολιτικής. Το αποτέλεσμα είναι η χρήση ενός μηχανισμού (διαβουλεύσεων) για την επίτευξη άλλων στόχων (επικοινωνίας), το οποίο είναι φαινόμενο διγλωσσίας, παλαιοκομματισμού καθώς και νεποτισμού στο φορέα που το χρησιμοποιεί. Σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν είναι διαβούλευση, είναι ο αρμόδιος υπουργός που ζητάει από τον κόσμο να του κάνει την δουλειά του.