• Σχόλιο του χρήστη 'Σύλλογος Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών' | 18 Μαΐου 2011, 09:17

    Σας παραθέτουμε αποσπάσματα κειμένου της Επιτροπής Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών της CEPT με σκοπό την αποτελεσματικότερη διεξαγωγή συμπερασμάτων και προτάσεων: Η κατηγορία εισαγωγικού επιπέδου δημιουργήθηκε μέσα από των Κανονισμών ραδιοεπικοινωνιών της ITU (άρθρο 25) και καλύπτει την Ράδιοερασιτεχνική Υπηρεσία και την Ράδιοερασιτεχνική δορυφορική υπηρεσία και επιβεβαίωσε το ρόλο της στο πλαίσιο της WRC του 2003. Οι CEPT συστάσεις, T / R 61-01 και Τ / R 61-02, καθιστούν δυνατή την αποδοχή της σύστασης CEPT σε διαχειριστές, μέλη της CEPT ή όχι, με σκοπό την διευκόλυνση της αδειοδότησης των Ραδιοερασιτεχνών που μετακινούνται μεταξύ των συμμετασχόντων χωρών, είτε για σύντομες ή μεγάλες διαμονές του φυσικού προσώπου. Λόγω του χρόνου που απαιτείται για την επίτευξη του υψηλού τεχνικού επιπέδου της θεωρίας της κατηγορίας HAREC, προτάθηκε ότι ένα χαμηλότερο επίπεδο εξέτασης κατάλληλων για την κατηγορία "Entry Level", θα πρέπει να δημιουργηθεί. Πολλές αρμόδιες εθνικές διοικήσεις που επιθυμούν, μπορούν να δημιουργήσουν ή να καθιερώνουν τέτοιου είδους κατηγορία. Στόχος είναι να εξασφαλιστεί ότι ο χειριστής δεν πρέπει να προκαλέσει προβλήματα σε άλλους χρήστες του ραδιοφάσματος. Τα γενικά χαρακτηριστικά των προνομίων της κατηγορίας entry level είναι: Περιορισμένη πρόσβαση στο ραδιοφάσμα με περιορισμένα επίπεδα ισχύος. Ουσιαστικά μια εθνική άδεια με δικαιώματα που ταιριάζουν στο τοπικό περιβάλλον. Για τη χρήση του ερασιτεχνικού σταθμού έξω από την χώρα που εκχωρήθηκε το δικαίωμα, κρίνεται ι αναγκαίο να υποβάλουν αίτηση για άδεια, εφόσον οι διμερείς συμφωνίες μεταξύ των χωρών δεν προβλέπουν κάποια απλοποιημένη διαδικασία. Περιορισμοί μπορεί να υπάρξουν, σχετικά με αυτοσχέδιες κατασκευές πομπών. Πρόθεση είναι, το χαμηλότερο επίπεδο και τα σχετικά προνόμια της λειτουργίας του, να ενθαρρύνουν την εξέλιξη σε κατηγορία HAREC. Τα γενικά χαρακτηριστικά της διδακτέας ύλης εξέτασης, θα πρέπει να είναι ως εξής: Πρακτική, βασικές τεχνικές επικοινωνίας και χρήση εξοπλισμού σε συνδυασμό με τους σχετικούς εθνικούς και διεθνείς κανόνες λειτουργίας. Το επιχείρημα για την έναρξη Ραδιοερασιτεχνών Entry Level κατηγορία μπορεί να γίνει με τις ακόλουθες ομάδες-στόχους: -Για τους νέους με τεχνικό ενδιαφέρον. -Για υποψηφίους που δεν έχουν το εκπαιδευτικό υπόβαθρο ώστε να αντιμετωπίσουν τα υψηλότερα επίπεδα των ερωτήσεων, σε αρχική φάση. -ενήλικες ή συνταξιούχοι που ενδιαφέρονται για τις ραδιοεπικοινωνίες. Ο Ραδιοερασιτεχνισμός έχει έναν ρόλο βελτίωσης και επιβεβαίωσης μιας μακροπρόθεσμης ωφέλειας ενός ατόμου, στην επιστήμη και τη μηχανική. Τα άτομα λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τις σπουδές που τους ενδιαφέρουν πολύ νωρίς στη ζωή τους. Το ενδιαφέρον των νέων, πρέπει να αποτελεί βασικό στόχο της κάθε νέας άδειας. Για να είναι αποτελεσματική μια νέα κατηγορία Entry Level, θα πρέπει να αρέσει στους νέους ανθρώπους. Αυτό αντιπροσωπεύει το υπόλοιπο μεταξύ αυτών που έχουν αποκτήσει επαρκείς γνώσεις σχετικά με βασικά θέματα και τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας αυτής. Αυτές οι πτυχές έχουν σημαντική επίδραση στον τρόπο όπου η κατηγορία Entry Level έχει διαμορφωθεί. Η Πρακτική Άσκηση πρέπει να επιτρέπει όλες τις ομάδες-στόχους να αποκτήσουν εμπειρία με πρακτική λειτουργίας Ράδιοδέκτη, πειράματα κεραίας, ασυνήθιστους τρόπους διάδοσης Ραδιοκυματων, ψηφιακούς τρόπους μετάδοσης σε συνδυασμό με τεχνικές πληροφορικής κ.α Είναι επίσης επιθυμητό να είναι εφικτό να αποκτήσουν κάποια εμπειρία από την πρακτική κατασκευή των ηλεκτρονικών. Την ίδια στιγμή, μόλις ο ενδιαφερόμενος αποκτήσει μια Entry Level άδεια, στη συνέχεια, αναμένεται ότι θα επιθυμεί να προχωρήσει σε υψηλότερη κατηγορία αδείας, που αντιστοιχεί σε CEPT επίπεδα εξέτασης που περιγράφεται από τη σύσταση Τ / R 61-02 ή ERC Report 32. Βάσει των ανωτέρων παραγράφων, προτείνουμε οι ερωτήσεις της κατηγορίας εισαγωγικού επιπέδου, να είναι χρήζουν ιδιαίτερης ευκολίας, με έμφαση στο χειρισμό των συσκευών του σταθμού ασυρμάτου, των παρελκόμενων συσκευών και βασικών κανόνων χρήσης του εκχωρημένου Ραδιοφάσματος. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιλαμβάνονται μαθηματικές πράξεις, γραφήματα, εξισώσεις και σχέδια ηλεκτρονικών που απευθύνονται σε υψηλότερο θεωρητικό και τεχνικό υπόβαθρο του εκάστοτε υποψήφιου της κατηγορίας εισαγωγικού επιπέδου. Θα πρέπει τέλος, να υπάρχει δυνατότητα ιδιοκατασκευής απλών παθητικών ή ενεργών ηλεκτρονικών συσκευών, ίσως υπο την επίβλεψη φυσικού προσώπου που κατέχει άδεια Ραδιοερασιτέχνη κατηγορίας 1 ή Ραδιοηλεκτρολόγου Ά & ΄Β. Επειδή δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρος ο τρόπος χρήσης των υποζωνών συχνοτήτων από τους Ραδιοερασιτέχνες της κατηγορίας εισαγωγικού επιπέδου, προτείνουμε την δυνατότητα ακρόασης όλων των εκχωρημένων υποζωνών συχνοτήτων της Υπηρεσίας Ραδιοερασιτέχνη, συμπεριλαμβανομένων των υποζωνών μετάδοσης ψηφιακών σημάτων και σημάτων Morse καθώς πρόκειται για εκπαιδευτική διευκόλυνση, σε περίπτωση επιθυμίας εκμάθησης επιπλέον modes που θα μεταδίδονται στο σύνολο του Ραδιοφάσματος. Δεν θα πρέπει να γίνει μεμονωμένη εκχώρηση συχνοτήτων λήψης. Σίγουρο είναι πως η ακρόαση επιπλέον τύπων εκπομπών, θα είναι κίνητρο αναβάθμισης της άδειας εισαγωγικού επιπέδου, σε Επιπέδου 1. Όσο αφορά το δικαίωμα χρήσης - εκπομπής από την εν λόγω κατηγορία, συμφωνούμε με τον πίνακα της παρούσας διαβούλευσης, προσθέτοντας μόνο την υποζώνη των 1,2 GHz, όπου πιστεύουμε πως δεν διαφοροποιείτε σε μεγάλο βαθμό από την υποζώνη των 430 MHz και την συμπεριφορά διάδοσης των ραδιοκυμάτων στο χώρο. Εφόσον και η «κατηγορία εισαγωγικού επιπέδου» είναι εναρμονισμένη με την Αναφορά της Επιτροπής Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών της CEPT «ECC REPORT 89 – A radio amateur entry level examination and licence» όπως ισχύει, δεν θα πρέπει να υπάρχει ο περιορισμός χρήσης μόνο εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Θα πρέπει να γίνει αλλαγή και να αναφέρεται πως δύναται η χρήση της αδείας του εισαγωγικού επιπέδου, τουλάχιστον εντός των χωρών που έχουν Υιοθετήσει το ECC Report 89