• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ' | 26 Μαΐου 2011, 19:11

    …Η «κατηγορία εισαγωγικού επιπέδου» απευθύνεται σε ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να ασχοληθούν εισαγωγικά με τον ραδιοερασιτεχνισμό ή/και την ακρόαση ραδιοσταθμών χωρίς να απαιτείται λεπτομερειακή γνώση τεχνικών και επιστημονικών θεμάτων του ραδιοηλεκτρικού τομέα. Στο άρθρο αυτό γίνεται πολύ περιορισμένη περιγραφή για την «κατηγορία εισαγωγικού επιπέδου» και τα όσα αναφέρονται στο άρθρο αυτό αλλά και στο άρθρο 21: Τεχνικές Διατάξεις, § 1 (για τη συνολική ενεργό ακτινοβολούμενη ισχύ) και § 5 (για τις επιτρεπόμενες υποζώνες συχνοτήτων) δεν έχουν καμία σχέση με τα αναγραφόμενα στην Αναφορά της Επιτροπής Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών της CEPT “ECC REPORT 89 – A radio amateur entry level examination and licence”. - Στο ECC REPORT 89 αναφέρεται ότι «Ο Ραδιοερασιτεχνισμός διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο να αναπτυχθεί και να εδραιωθεί μακροπρόθεσμα το ενδιαφέρον ενός ατόμου για την επιστήμη και την τεχνολογία. Τα άτομα αποφασίζουν για τις σπουδές που τους ενδιαφέρουν σε πολύ μικρή ηλικία. Το να κινηθεί το ενδιαφέρον παιδιών και νέων θα έπρεπε να είναι ο βασικός σκοπός για κάθε νέα άδεια. Για να είναι αποτελεσματική μια άδεια εισαγωγικού επιπέδου, θα πρέπει να συγκινεί παιδιά και νέους.» - Στο ECC REPORT 89 αναφέρεται επίσης (§ 5.1): «Θα πρέπει να χρειάζεται κάποιος ΛΙΓΟ χρόνο για να πάρει την άδεια εισαγωγικού επιπέδου. Ο στόχος είναι να κάνουμε τους νεοεισερχόμενους να ασχοληθούν σύντομα με το αντικείμενο, για να τους κινηθεί το ενδιαφέρον. Τα μαθήματα και οι εξετάσεις για το εισαγωγικό επίπεδο θα πρέπει να διαρκούν λίγο χρόνο, να είναι λιγότερο θεωρητικά και να ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ώστε ο υποψήφιος να είναι «ασφαλής» ως χειριστής. «Ασφαλής» σημαίνει ότι ο κάτοχος αυτής της αδείας θα καταλαβαίνει τους κανονισμούς και τις τεχνικές απαιτήσεις, που προστατεύουν άλλους χρήστες του ραδιοφάσματος και θα γνωρίζει άριστα τη ραδιοερασιτεχνική πρακτική. Μετά θα ενθαρρύνεται η αυτοεκπαίδευση μέσω των (περιορισμένων) δικαιωμάτων της άδειας και της πίεσης των αδειούχων της ίδιας κατηγορίας, ώστε το άτομο να μπορεί να φτάσει το ανώτερο επίπεδο γνώσεων της άδειας HAREC.» Πώς επιτυγχάνονται τα παραπάνω στο υπό διαβούλευση κείμενο; Από πού θα λαμβάνει ο υποψήφιος τη ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;