• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ' | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:21

    Οι κατηγιρία του ταξί δεν αποτελεί ελευθερο επάγγελμα, αντιθέτος υπάγεται στις αστικές συγκοινωνίες και ως τέτοια θα έπρεπε και να αντιμετωπείζεται. Παίρνοντας ως παράγειγμα το τι συμβαίνει σε άλλες χώρες τις Ευρώπης τα πληθυσμιακά κριτήρια αποτελούν μονόδρομο. Τα σχέδια του υπουργείου και ο εκσυχρονισμός του επαγγέλματος μπορούν να γίνουν με τις υπάρχουσες άδειες. Δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να δωθούν πρώτα για εξι μήνες νέες άδεις και μετά να γίνει μελέτη για την κατάσταση της αγοράς. Η κοινή λογική λέει οτι πρώτα κάνεις την μελετη σου και μετά προτίνεις βελτιώσεις. Ναι λοιπόν στα πληθυσμιακά κριτήρια ειδικά σε μια επιβαρυμαίνει συγκοινωνιακά πόλη όπως ειναι η Αθήνα, όχι στην μεταπώληση της άδειας, ναι στην μεταβίβαση των παλιών αδειών σε συγγενείς πρώτου βαθμού έστω μια φορά μετα την δημισίευσγ στο ΦΕΚ του παρόντος.