• Σχόλιο του χρήστη 'Ματζαβίνος Μιχαήλ' | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 00:35

    Αν στο παράβολο των 15.000 € (πολύ περισσότερο για τις 40.000 €) προστεθεί και το παράβολο των 5.000 € για την αρχική χορήγηση της Α.Π.Υ. και το κόστος κτήσης ενός (1) μόνον αυτοκινήτου, που με τις προβλεπόμενες απ' το παρόν νομοσχέδιο προδιαγραφές, ξεπερνά σίγουρα τα 30.000 €, φτάσαμε αισίως στα 50.000 € για την κυκλοφορία ενός και μόνον αυτοκινήτου. Αν τώρα σ' αυτά προσθέσουμε και τα έξοδα δημιουργίας μιας Ε.Π.Ε. ή Α.Ε. και αν μιλήσουμε για αγορά περισσοτέρων αυτοκινήτων, που προφανώς θα χρειαστούν για την εύρυθμη λειτουργία μια εταιρείας, τότε τα ποσά θα ανέβουν σε δυσθεώρητα ύψη και το αρχικό κεφάλαιο που πρέπει να επενδύσει κανείς για ν' ασχοληθεί με τον κλάδο των ταξί, γίνεται απαγορευτικό για τον μέσο πολίτη. Πολύ δε περισσότερο για τους μεροκαματιάρηδες οδηγούς ταξί! Αυτές τις οικονομικές προϋποθέσεις τις έχουν πλέον πολύ λίγοι στον τόπο μας και προφανώς δημιουργείται η εντύπωση πως με αυτούς τους οικονομικούς όρους το νομοσχέδιο ουσιαστικά οδηγεί τον κλάδο των ταξί στα χέρια του μεγάλου κεφαλαίου και αποκλείει όχι μόνον την είσοδο νέων επαγγελματιών στον συγκεκριμένο κλάδο, αλλά υποχρεώνει και τους ήδη υπάρχοντες ιδιοκτήτες να ξεπουλήσουν τις άδειές τους σ' εκείνους που θα δημιουργήσουν εταιρείες. Μέχρι σήμερα ήταν απαράδεκτο να γίνονται "μαύρες" αγοραπωλησίες των ταξί σε εξωφρενικές τιμές από τους μαντράδες και τους ιδιοκτήτες των ταξί. Εξίσου απαράδεκτο είναι όμως, το να βαφτίζεται ως απελευθέρωση η μετατροπή του ελληνικού δημοσίου σε "έμπορο" αδειών ταξί, που απευθύνεται μάλιστα, σε λιγοστό κι "εκλεκτό" πελατολόγιο!!! Είναι προφανές πως τα παράβολα υπέρ του ελληνικού δημοσίου θα πρέπει να εκλογικευτούν σε πάρα πολύ χαμηλότερα επίπεδα και κατά την ταπεινή μου γνώμη κάτω απ' τις 5.000 €!!! και μάλιστα για το σύνολο των απαραίτητων διαδικασιών!!! (εννοείται πως στις διαδικασίες δεν συμπεριλαμβάνω το κόστος αγοράς των αυτοκινήτων, αλλά τα παράβολα για την χορήγηση των σχετικών αδειών) Τα παραπάνω θα μπορέσουν να ισχύσουν αν φυσικά η κυβέρνηση επιθυμεί πραγματικά την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί και την επιβίωση σ' αυτόν των μικροϊδιοκτητών!!!