• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ' | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 22:50

    ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ. Θεωρώ οτι το παρόν σχέδιο νόμου γράφτηκε, όπως και άλλα νομοσχέδια (βλέπε Ν.3919/11) κυριολεκτικά στο "πόδι". Έγινε μια μείξη και αναπροσαρμογή με νέους όρους, των Ν.3109/03 του ΠΔ 346/01 για να μην πω και ακόμη προγενέστερους νόμους όπως τον Ν.588/77 και Ν. 1437/84. Διαπιστώνει κανείς σωρεία λαθών τα οποία αν δεν διορθωθούν θα θα δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα κατά την εφαρμογή του, όπως συνέβει και με το Ν. 3109/03. Πρέπει να σταθούμε στο γεγονός ότι για άλλη μια φορά σε ένα γενικό νομοσχέδιο βλέπουμε να γίνεται παραπομπή στο μέλλον και για ολοκλήρωση της εφαρμογής του, να προβλέπεται η έκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων ή Υπουργικών Αποφάσεων. Ελπίζω αυτά τα Π.Δ ή Υ.Α να εκδοθούν και μάλιστα σύντομα ώστε να ολοκληρωθεί σαν νομος. Διαφορετικά θα καταλήξει όπως το "έκτρωμα" το Ν. 3109/03. Σε κάθε περίπτωση δεν θα ασκήσω μόνο αρνητική κριτική αλλά παρακάτω θα προσπαθήσω να επισημάνω κάποια πράγματα που ίσως να καλυτερέψουν το παρόν σχέδιο νόμου, ανεξάρτητα αν συμφωνώ ή όχι με την όλη φιλοσοφία και τον τρόπο που γίνεται η απελευθέρωση του επαγγέλματος. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 1. Όπως έχουν και άλλοι επισημάνει παραπάνω, θα έπρεπε το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ αυτοκίνητα, να έχουν και τα φυσικά πρόσωπα. Άλλωστε όπως αναφέρεται στο άρθρο 2 (ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ),ο Πάροχος υπηρσιών μεταφοράς επιβατών- ιδιοκτήτης αυτοκινήτων ΕΔΧ ή και ΜΔΧ είναι οι ΕΠΕ ή ΑΕ ακόμη και οι μονοπρόσωπες. Βέβαια υπάρχει διαφορά μεταξύ μονοπρόσωπης έστω ΑΕ ή ΕΠΕ και ατομικής επιχείρησης ως προς τη νομική φύση τους, ως προς τα χρέη τους κλπ, όμως ουσιαστικά μήπως το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο; Τέλος θα μπορούσε να ελεγχθεί ο αποκλεισμός των φυσικών προσώπων από άποψη Συνταγματικότητας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αντίκειται στις διατάξεις του Ν.3919/11 αφού εδώ έχουμε ένα νέο νόμο του οποίου κατισχύει μόνο το Σύνταγμα.