• Σχόλιο του χρήστη 'Μεταλληνος Σπυρος' | 11 Σεπτεμβρίου 2011, 08:42

    κ Υπουργέ μερικές παρατηρήσεις για το νομοσχέδιο των ταξί 1) η άδεια να ακόλουθη το αυτοκίνητο, άρα Αθήνα Θεσσαλονίκη τα δέκα χρόνια για την υπόλοιπη Ελλάδα τα δεκαπέντε χρόνια, αλλά να απαγορεύετε η μεταβίβαση, εκτός λόγο θανάτου και με απαράβατο όρο ότι όταν λήξουν τα δέκα η δεκαπέντε χρόνια η άδεια επιστρέφεται στο κράτος. 2) Για τους έχοντας μια άδεια απαιτείτε τουλάχιστο μονοπρόσωπη ΕΠΕ. Διαβιβάσατε τον νόμο για τις ΕΠΕ , βιβλία 3ης κατηγορίας διπλογραφική τήρηση βιβλίων συνεπώς λογιστή με αμοιβή 500 ευρώ τουλάχιστο το μήνα, ισολογισμούς, δημοσιεύσει ισολογισμού κλπ. Λόγο λοιπόν των τεραστίων εξόδων καταργείτε έμμεσα την μια άδεια. Σωστά λοιπόν σας κατηγορούν ότι θέλετε μεγάλες επιχειρήσεις. Εάν θέλετε να κρατήσετε και την μια άδεια αυτό μπορεί να γίνει μόνο εάν στο νόμο προβλέπεται, για τον έχοντα μια άδεια, βιβλίο 2ας κατηγορίας. Επίσης παρατήρησα που στο νομοσχέδιο δεν υπάρχει η συνεταιριστική οργάνωση. Ένας τρόπος που οι μονές άδειες θα μπορούσαν να οργανωθούν με σκοπό να περιορίσουν τα έξοδα τους και έτσι θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. 3) Αναφέρεται για νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα. Για αυτά που ήδη κυκλοφορούν δεν θα πρέπει να εξαντλείται η διάρκεια των 10 η 15 χρόνων; Εκτός, όπως λέγεται, η κ. Μελκερ θέλει να πουλήσει νέα αυτοκίνητα. 4) Εάν δεν κάνω λάθος, ιδρύω μια μονοπρόσωπη ΕΠΕ η μια ΕΠΕ η μια ΑΕ εταιρία, έχω τα χρήματα, έχω τις προϋποθέσεις και συνεπώς ζητώ και μου δίδοντα 100 άδειες. Πουθενά στο νομοσχέδιο δεν αναφέρετε τι υποχρεώσεις θα πρέπει να έχω σαν εταιρία. Πχ πόσους οδηγούς θα απασχολώ, πόσα αυτοκίνητα θα πρέπει να κυκλοφορούν στο δρόμο, το ταξί δεν είναι μόνο με το τηλέφωνο, το οποίο στοιχίζει και πολύ ακριβότερα, αλλά οι περισσότερες επιβιβάσεις γίνονται στο δρόμο. κλπ 5) Για να υπάρξει ανταγωνισμός, θέσεις εργασίας, κλπ πρέπει να υπάρξει κάποια σχέση μεταξύ της μιας αδείας και αυτών των εταιριών