• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Γρύλλος' | 12 Σεπτεμβρίου 2011, 16:11

    Το ποσό των 15000 ευρώ ισοδυναμεί με μη απελευθέρωση του επαγγέλματος. Είναι λογικό να υπάρχει ένα παράβολο δεδομένου ότι το ταξί χρησιμοποιεί περισσότερο ίσως από κάποιες άλλες δραστηριότητες δημόσιες υποδομές που έχουν ανάγκη συντήρησης χωρίς μάλιστα να πληρώνει διόδια (με βασική εξαίρεση κάποιους περιφερειακούς δρόμους της Αθήνας, το κόστος χρήσης των οποίων όμως μετακυλίεται αμέσως στον πελάτη), αλλά για τα δεδομένα της παρούσας συγκυρίας 15000 ευρώ ισοδυναμούν με αδυναμία λήψης άδειας από νέους που έχουν διάθεση να δουλέψουν στον τομέα των μεταφορών. 3-4000 ευρώ είναι ένα πιο λογικό ποσό (και γιατί όχι ένα ετήσιο τέλος της τάξης των 400 ευρώ π.χ.;).