• 1. Καθώς επί τόσα χρόνια το Δημόσιο δεν έχει καταφέρει να ασκήσει τον έλεγχο της αγοράς ο οποίος αποβαίνει σε βάρος του καταναλωτή αλλά και του κατασκευαστή αν αυτός θέλει να είναι συνεπής με τις υποχρεώσεις του, πρέπει μέρος του ελέγχου να μπορεί να ασκηθεί από άλλους φορείς. Προτείνουμε με απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων να μπορεί να ανατίθεται η άσκηση των διαδικασιών του ελέγχου σε συλλογικά νομικά πρόσωπα π.χ Σ.Α.Ρ.Ε τα οποία έχουν επιλεγεί μετά από ανοικτή διαδικασία αξιολόγησης και τα οποία όμως να τεκμηριώνουν την ικανότητα και την τεχνική τους επάρκεια με αντίστοιχο πιστοποιητικό κρατικού φορέα. 2. Ο έλεγχος των προϊόντων πρέπει να γίνεται όχι μόνο όσον αφορά την ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα αλλά και για όλες τις οδηγίες που εφαρμόζονται στο προϊόν ώστε στην αγορά να διατίθενται προϊόντα ασφαλή και να μην δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός με τη διάθεση φθηνών προϊόντων που δεν καλύπτουν καμία προδιαγραφή. 3. Ο προγραμματισμός των ελέγχων πρέπει να γίνεται ώστε να υπάρχει συμμετοχή στα Ευρωπαϊκά προγράμματα ελέγχου της αγοράς. 4. Η διαδικασία ελέγχου της αγοράς αποτελεί υποχρέωση του Κράτους για τη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας των πολιτών. Με την προβλεπόμενη διαδικασία ελέγχου δεν υπάρχει καμία διασφάλιση παροχής υπηρεσίας στον καταναλωτή εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, ώστε αυτός να προβεί σε καταγγελία για την οποία μάλιστα θα πρέπει να καταβάλει και παράβολο. 5. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα πρέπει εγκαίρως να ενημερώσει τους καταναλωτές σχετικά με τις προδιαγραφές που πρέπει να έχουν στο άμεσο μέλλον οι τηλεοπτικοί δέκτες ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο να διατεθούν στην αγορά τηλεοπτικοί δέκτες με σύστημα αποκωδικοποίησης MPEG 2 που εφάρμοζε η ΕΡΤ ενώ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα οι δέκτες αποδείχθηκαν άχρηστοι με την υιοθέτηση από τους ιδιωτικούς σταθμούς του συστήματος MPEG 4 . ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ