• Σχόλιο του χρήστη 'Δημοπούλου' | 6 Ιουνίου 2016, 19:16

    Δεν είναι λογικό να ασφαλίζονται drones για ερασιτεχνική χρήση. Διαβάζοντας θέση συνομιλούντα παρακάτω ( ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ) σχετικά με το σενάριο πρόσκρουσης μεταλική μαζας 1-2 κιλών με 40 μίλια την ώρα... Με αυτή την λογική να ασφαλιστουν και τα ποδήλατα που πρόκειται για μεταλική μάζα 15-20 κιλών που μπορεί να εκτραπει, να προσπέσει σε αυτοκίνητο... το οποίο με την σειρά του να μπει στο αντίθετο ρεύμα και έπειτα να προκαλέσει καραμπόλα αυτοκινήτων.. ΟΚ λοιπόν ας ασφαλίσουμε για 1.000.000 ευρώ ζημιές και τα ποδήλατα. Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να ασφαλίσουμε κάθε αντικείμενο μεγαλύτερο του 1 κιλού που μπορεί να κινηθεί (από μπάλες μέχρι κινητά τηλέφωνα). Πόσο μάλλον όταν στην περίπτωση των drones δεν επιτρέπεται στον ερασιτέχνη να πετά κοντά σε πλήθος ή μεμονωμένα άτομα σε αποστάσεις <50 μέτρων. Προτείνω: *Για ερασιτεχνική χρήση κάτω του ενός κιλού Τίποτα *Για ερασιτεχνική χρήση άνω του 1 κιλού: Εγγραφή σε μητρώα και πινακίδιο απλά για να υπάρχει μια σχετική καταγραφή και να βρίσκουμε τον υπέυθυνο (και αυτό είναι στα όρια του υπερβολικού) στην περίπτωση ατυχήματος και πτήση βάση όλων των περιορισμών που υπάρχουν (προσωπικά δεδομένα, μέγιστο ύψος κλπ). Σκεφτέιτε ότι και τα ποδήλατα μπορούν να προκαλέσουν θανατηφόρο ατύχημα αλλά δεν έχουν ούτε πινακίδες ούτε καταγράφονται σε μητρώα. *Για επαγγελματική χρήση μέχρι 4 κιλά: Όλα τα παραπάνω + ασφάλεια + σχέδιο πτήσης σε περίπτωση που η πτήση διεξάγεται σε πλήθος ή σε χώρους που δεν υπάρχει πρόσβαση χωρίς άδεια. Για επαγγελματική χρήση άνω των 4 κιλών: Όλα τα παραπάνω + δίπλωμα