Αρχική Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)Άρθρο 14 – Ασφάλιση έναντι τρίτωνΣχόλιο του χρήστη ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | 7 Ιουνίου 2016, 12:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενω σεβομαι τις ενστασεις, οι οποιες εν μερει ειναι δικαιολογημενες, νομιζω ειναι λαθος να συγκρινουμε drones με ποδηλατα,διοτι προκειται για δυο κινδυνους με τελειως διαφορετικα χαρακτηριστικα και παραμετρους λειτουργιας (πτηση, ελλειψη οπτικης επαφης, αδυναμια αμεσης διακοπης της κινησης για αποφυγη συγκρουσης, τηλεχειρισμος, ηλεκτρονικα μεσα, βλαβες, παρεμβολες κλπ). Παρα ταυτα θα ηταν λογικη η εξαιρεση καποιων drones στη βαση συγκεκριμενων κριτηριων μαζας, ταχυτητας κλπ. Παντως σε καμια περιπτωση δε θα ηθελα ως ιδιοκτητης, χειριστης ή operator να βρεθω ενωπιον δικαστικης διεκδικησης αστικης ευθυνης για καποια ζημια και να ειμαι ανασφαλιστος. Η προστασια των εμπλεκομενων λοιπον θα πρεπει κατα τη γνωμη μου να ειναι το κυριαρχο κριτηριο για την αναγκαιοτητα ή μη της ασφαλιστικης καλυψης.