Αρχική Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)Άρθρο 14 – Ασφάλιση έναντι τρίτωνΣχόλιο του χρήστη Δρ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΣΙΦΛΑΚΟΣ | 8 Ιουνίου 2016, 10:25
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφέρομαι στο θέμα, επικουρικά των σχολίων των κκ Επαμεινώνδα Παπαδόπουλου και Γιώργου Κουτίνα, που θεωρώ πως εκφράζουν υπεύθυνη και αξιόπιστη άποψη επί του εξειδικευμένου θέματος της ασφαλιστικής κάλυψης πτήσεων drones που φαίνεται πως κατέχουν. - ο κίνδυνος από τη χρήση των μικρών drone από ερασιτέχνες είναι σχετικά μικρός. Ωστόσο, στην εκτίμηση της επικινδυνότητας δεν λαμβάνουμε υπόψη μόνο τη μικρή πιθανότητα επέλευσης του συμβάντος αλλά την επίπτωσή του η οποία μπορεί να είναι μεγάλη. Και εδώ δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την περίπτωση σοβαρού τραυματισμού ενός παιδιού που προφανώς δεν έχει την ίδια αντίληψη προφύλαξης με ένα ενήλικα. - το ελάχιστο όριο υποχρεωτικής ασφάλισης, πρέπει να συγκλίνει με παρόμοιες αρχές κανονισμού στις άλλες χώρες της ΕΕ όπου, όταν μιλάμε για πιθανότητα σωματικής βλάβης ή θανάτου, είναι ποσό της τάξεως των 1,000,000€.