• Σχόλιο του χρήστη 'Ζαγοράκης Βαγγέλης' | 9 Αυγούστου 2016, 14:03

    Άρθρο 2 Σχετικά με το Άρθρο 2, παρ 2α περί του αποκλειστικά Δημόσιου χαρακτήρα της Άδειας Ίδρυσης Υδατοδρομίου. Σύμφωνα τόσο με τον παλαιότερο νόμο 4146/2013, όσο και με το παρόν νομοσχέδιο (Άρθρο 12 παρ 6α), για να εκδοθεί η Άδεια Ίδρυσης Υδατοδρομίου απαιτείται να έχει κατασκευαστεί το Υδατοδρόμιο και να έχει εγκαταστήσει τον προβλεπόμενο εξοπλισμό. Το κόστος αυτό για ένα περιφερειακό Υδατοδρόμιο είναι της τάξης των 150χιλιάδων Ευρώ. Είναι προφανώς ένα κόστος που τα περισσότερα Λιμενικά Ταμεία αδυνατούν να καλύψουν. Αυτός είναι άλλωστε και ο κύριος λόγος που η εταιρεία μας τα τελευταία 3,5 χρόνια έχει εξασφαλίσει μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα ιδιαίτερης χρήσης για την Αδειοδότηση, Κατασκευή και Λειτουργία δεκαπέντε (15) Υδατοδρομίων εντός Χερσαίας Ζώνης Λιμένων της χώρας μας, ενώ βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με πολλαπλάσια άλλα Λιμενικά Ταμεία που προκρίνουν αύτη την λύση δημιουργίας Υδατοδρομίου στον τόπο τους. Είναι λοιπόν βέβαιο ότι ακυρώνοντας την λύση του Ιδιώτη, περιορίζουμε δραματικά τις επιλογές των Λιμενικών Ταμείων με αποτέλεσμα, να μην προχωρήσουν λόγω έλλειψης πόρων και τελικά να χαθούν πολλοί προορισμοί. Επίσης αυτή η αυστηρή διατύπωση «ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ» έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την διατύπωση του Άρθρου 15 παρ 1α του παρόντος νομοσχεδίου, όπου ρητά αναφέρεται ότι: «Ο κάτοχος της άδειας ίδρυσης υδατοδρομίου μπορεί να μεταβιβάσει την άδειά του σε φορέα που πληροί τις προϋποθέσεις του Άρθρου 6». Όπου στο Άρθρο 6 υπάρχει και ο Ιδιώτης επενδυτής. Προκύπτει λοιπόν το εύλογο ερώτημα για ποιο λόγο πρέπει η Άδεια Ίδρυσης να βγαίνει ΜΟΝΟ στο Δημόσιο, την στιγμή που το Δημόσιο μπορεί να την μεταβιβάζει σε Ιδιώτες? Για όλα τα παραπάνω πρόταση της εταιρείας μας είναι να μπορεί να εκδίδεται η Άδεια Ίδρυσης και στο όνομα Ιδιωτών. Ζαγοράκης Βαγγέλης Γενικός Διευθυντής HELLENIC SEAPLANES SA