• Σχόλιο του χρήστη 'Χρύσα Γκουντρομίχου' | 3 Οκτωβρίου 2016, 13:45

    Στην παράγραφο 1 του συγκεκριμένου άρθρου αποδίδει συναρμοδιότητα σε υπηρεσία και φορέα του ίδιου του Υπουργείου. Το ίδιο συνεχίζει και στο άρθρο 2. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσει ποιος θα κάνει τι, εξ αρχής και όχι κατόπιν, ειδικά σε θέματα όπως διαχείρισης του σεισμικού κινδύνου που αναφέρονται σε κρίσιμες και έκτακτες ανάγκες. Πρέπει να αναφερθεί πως ο ΟΑΣΠ είναι ο αρμόδιος φορέας για την αντισεισμική πολιτική στη χώρα. Ένα Ηλεκτρονικό Σύστημα Εκτίμησης Κινδύνου βλαβών σε υποδομές και κτήρια λόγω σεισμού (Η.Σ.Ε.Κ.) προσεισμικά - υπογραμμισμένο - που θα αφορά στην εκτίμηση, παρουσίαση και διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και των επιπτώσεων στον αστικό ιστό στην επικράτεια της χώρας, και σε μεγάλη κλίμακα, οικοδομικού τετραγώνου ή και κτηρίου (αυτό που επιστημονικά λένε seismic risk assessment - στα αγγλικά), αποτελεί σπουδαία βάση δεδομένων που θα πρέπει να υπάρχει και στην χώρα μας. Αποτελεί τη βάση που θα βοηθήσει την προετοιμασία όλων των δομών της χώρας (τοπικών, περιφερειακών και εθνικών) για ορθότερη διαχείριση σεισμικών συμβάντων. Το όλο εγχείρημα είναι μέρος της πολιτικής πρόληψης των σεισμικών επιπτώσεων που εφαρμόζει ήδη ο ΟΑΣΠ - 33 χρόνια - αποτελεί θεσμική αρμοδιότητα του ΟΑΣΠ και πρέπει να αποδοθεί στον ΟΑΣΠ, ξεκάθαρα.