• Σχόλιο του χρήστη 'giannis' | 8 Αυγούστου 2010, 22:07

    Καταρχήν μου κάνουν τρομερή εντύπωση,τα δύο σχόλια που αναρτήθηκαν μετά το σχόλιο του άμεσα ενδιαφερόμενου πιλότου! Αν είμασταν πιο ενημερωμένοι και πιο δίκαιοι,θα γνωρίζαμε ότι ο αριθμός των ενδιαφερωμενων προς μεταφορά στην Υ.Π.Α.,είναι πολύ μικρότερος.Επίσης αν οι νόμοι ισχύουν ΙΣΑ προς όλους,τότε σύμφωνα με τους νόμους της μεταφοράς,θα γνωρίζατε ότι υπάρχει για πρώτη φορά το δικαίωμα της μακρόχρονης άδειας άνευ αποδοχών,κάτι που σημαίνει ότι αρκετοί θα κανουν χρήση αυτού!Επίσης επειδή υπήρχε θέμα με τις συνταξιοδοτήσεις του προσωπικού της Ο.Α.,απο το ΙΚΑ,αρκετοί έχουν υποβάλει και αίτηση για σύνταξη και ταυτόχρονα για μεταφορά,με συνέπεια να αυξάνουν πλασματικά τον αριθμό των μεταφερόμενων.Τα ανωτέρω δείχνουν ότι τελικά θα μεταφερθούν αρκετοι λιγότεροι στην ΥΠΑ. (θεωρώ πρωτοποριακό το δικαίωμα της άνευ αποδοχών αδείας για μεγάλα χρονικά διαστήματα,και ιδίως στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή,με όλα όσα τρέχουν λόγω του μνημονίου). Κάποιος έγραψε για μισθούς των 6.000 ευρώ....μήπως με την πρόσφατα ψηφισμένη εισοδηματική πολιτική,έχει τεθεί πλαφόν που είναι και αρκετά μικρότερο το ποσό? (για την ακρίβεια,οι καθαρές αποδοχές είναι στην ανώτερη περίπτωση οποιαδήποτε μισθοδοτούμενου απο το δημόσιο,ΑΚΡΙΒΩΣ οι μισές). Τωρα για όσους επιλέξουν τελικά την μεταφορά στην ΥΠΑ,θυμίζω το εξής,αρκετοί απο τους πιλότους και τους μηχανικούς,έχουν ανώτερες και ανώτατες σπουδές καθώς και μεταπτυχιακά.Θέλω να πω,ότι εφόσον χρησιμοποιηθούν και καλύψουν τις θέσεις λόγω των ειδικοτήτων τους,μπορούν να χρησιμοποιηθούν και μετά σε άλλες θέσεις (αν παραμείνει τόσος μεγάλος αριθμός) με βάση τις σπουδές τους. (τα τυπικά και ουσιαστικά τους προσόντα). Κλείνοντας,σας συγχαίρω για την διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης,και σας θυμίζω ότι η ΥΠΑ έχει ανάγκη ένα τοσο υψηλά εξειδικευμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό.