• Σχόλιο του χρήστη 'Γερασιμος Σαραντιδης' | 29 Οκτωβρίου 2016, 16:23

    Καλησπέρα, Διαβάζοντας το άρθρο 12 και έχοντας πρατήριο υγρών καυσίμων σε ισόγειο οικοδομής, πραγματικά έχω αγχωθεί. Μέχρι τώρα φοβόμασταν ότι θα έρθει κάποτε η στιγμή να κλείσουμε. Πλέον ο φόβος μας είναι ότι ακόμα και αν συνεχιστεί η λειτουργία των πρατηρίων κάτω από οικοδομές, δεν θα μπορέσουμε να πάρουμε τα μέτρα που λέτε για οικονομικούς λόγους, οπότε έτσι και αλλιώς θα κλείσουμε. Χωρίς να έχω γνώσεις μηχανικού ώστε να καταλάβω πλήρως αυτά που λέτε, διαβάζω για σύστημα stage II, ανιχνευτές υδρογονανθράκων με σύστημα συναγερμού ετήσιο έλεγχο και αποστολή υπεύθυνης δήλωσης στην Διεύθυνσή Μεταφορών, μελέτη αντιεκρικτηκοτητας ΑΤΕΧ, πιστοποιητικά συμμόρφωσης (;), αυτόνομο σύστημα για stage I και νέα άδεια λειτουργίας. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΏΣΕΙ ΌΛΑ ΑΥΤΆ; Μήπως όλα αυτά έπρεπε να γίνουν τις καλές εποχές και όχι τώρα που με το ζόρι κρατιομαστε; Μήπως ο στόχος είναι να κλείσουμε οι μικρομεσαίοι και να μείνουν οι μεγάλες εταιρείες; Από συζήτηση με συναδέλφους και γνωστούς μηχανικούς, πληροφορούμαι ότι 20.000€ δεν φτάνουν για να γίνουν αυτά που λέτε, ενώ θα υπάρχουν επιπλέον και πάγια έξοδα. Μήπως θα πρέπει να απλοποιησετε περεταίρω τη διαδικασία συνέχισης λειτουργίας αυτών των πρατηρίων ρίχνοντας όσο γίνεται το κοστος; Μήπως πρέπει να αντιληφθείτε πως πάνω από 8.000-10.000€ δεν μπορεί να δώσει κανένας πρατηριουχος (και αυτά με δυσκολία) και πως σε αντίθετη περίπτωση θα οδηγηθεί κόσμος στην ανεργία και οι ποιό τυχεροί θα γίνουν υπάλληλοι των μεγαλων εταιρειων; Εξυπακούεται ότι τα πρατηρια κάτω από οικοδομές θα πρέπει να λειτουργήσουν με ασφαλή τρόπο, αλλά από την άλλη δεν πρόκειται για νέες εγκαταστάσεις αλλά για υφιστάμενες που λειτουργούν εδώ και πολλά χρόνια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Γεράσιμος Σαραντιδης Πρατηριουχος