• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 10 Αυγούστου 2010, 00:00

    Από την ανάγνωση του σχεδίου προκύπτει το συμπερασμα ότι δεν πρόκειται για δημιουργία Διεύθυνση Πολιτικής αλλά για αφαίρεση των σχετικών εκτελεστικών και μη αρμοδιοτήτων από την ΥΠΑ - ιδίως μάλιστα όταν τόσο στον οργανισμό της ΥΠΑ (π.δ. 56/89 αλλά κυρίως στο ν.δ. 714/70) προβλέπονται αυτές της οι αρμοδιότητες. Μάλιστα αν δεν κάνω λάθος, στον οργανισμο του Υπουργείου υφίσταται ήδη η Διεύθυνση Διαρθρωτικών Προγραμμάτων και Εναέριων Μεταφορών. Μάλιστα, αν ανάγνωσα σωστά το σχέδιο νόμου, το Υπουργείο εντοπίζει/περιορίζει το ζήτημα του ελλείματος πολιτικής σε επίπεδο Υπουργείου μόνο στον τομέα των αεροδρομίων; Δηλαδή πολιτική αεροναυτιλίας, ασφάλειας πτήσεων εν γένει, ασφάλειας κατά εκνόμνω ενεργειών, κλπ κλπ υπάρχουν ήδη ή μήπως απλά δεν χρειάζονται;; Προς τι η μάλλον ανώφελη και αποσυντονιστική σαλαμοποίηση; Επιπλέον, η αδειοδότηση αεροδρομίων δεν μπορεί - για ευνόητους λόγους - να εμφανίζεται ως απλή "παραλαβή και εξέταση των αιτήσεων και δικαιολογητικών". Επιπλέον δεν υφίσταται λόγος διαχωρισμού των αεροδρομίων σε χερσαία και επί υδάτινης επιφάνειας. Σε καμία χώρα του κόσμου δεν υφίσταται παρόμοια προσέγγιση, ακόμα και εκεί που υφίστανται αεροδρόμια επί υδάτινης επιφάνειας, όπως Καναδάς, Μαλδίβες αλλά και στην Παπούα Νέα Γουινέα (http://www.casapng.gov.pg/Downloads/ACs%20Rules%20Rewrite/ACs%20Copy/PNG%20AC%20139-08.pdf).