• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΑΛΑΡΗΣ Πρόεδρος Σ.Ε.ΜΕ.Π.Π.Ε.' | 25 Δεκεμβρίου 2019, 13:15

    Στήν παράγραφο 1. του άρθρου 4 καταργείται η δυνατότητα αντικατάστασης οχήματος ίδιας κατηγορίας και μικτού βάρους για τις νέες άδειες που χορηγούνται με το ν.3887/10 Αν κάποιος θέλει να αντικαταστήσει πχ. ελκυστήρα θα παραδώσει τις πινακίδες και θα λάβει νέο νούμερο κυκλοφορίας. Πρακτικά δυσκολεύει τις μεταφορικές επιχειρήσεις διότι τα νούμερα κυκλοφορίας καταχωρούνται στα μηχανογραφικά συστήματα των πελατών τους (εμπορικές εταιρείες), τελωνεία, λιμεναρχεία κτλ,αναφέρονται σε συμβάσεις μεταφορικού έργου και τις υποχρεώνει σε αχρείαστο γραφειοκρατικό κόστος άνευ ουσίας. Προτείνεται ειδικά για τα βυτιοφόρα υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου να δίνεται η δυνατότητα αντικατάστασης με ίδιας κατηγορίας και μικτού βάρους όχημα, διότι με τον ν.3054/02 ( ρύθμιση αγοράς πετρελαιοειδών) επιβάλλεται η σύμβαση των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών με βυτιοφόρα Δ.Χ. και για όλη την διάρκεια της σύμβασης η μεταφορική επιχείρηση θα διστάζει να αντικαταστήσει όχημα. Άλλωστε η δυνατότητα αυτή επιτρέπεται για τις παλαιές άδειες κυκλοφορίας