• Σχόλιο του χρήστη 'Γ. Λογοθετης, ΤΕ4,' | 10 Αυγούστου 2010, 11:21

    Σε ένα νομοσχέδιο που θέλει να ανταποκρίνεται στις λειτουργικές ανάγκες παροχής υπηρεσιών Αεροναυτιλίας σήμερα και στο μέλλον, με στόχο να μειωθούν κατά το δυνατόν καλλίτερο τρόπο οι ολοένα αυξανόμενες δαπάνες υποστήριξης των ηλεκτρονικών συστημάτων αεροναυτιλίας, πρέπει να οργανωθεί καλλίτερα η κεντρική διαχείρηση της τεχνικής υποστήριξης επιπέδου: β' και γ' βαθμού, από ένα φορέα και όχι μεμονωμένα ανά διεύθυνση ή περιστασιακά όπως ορίζεται στα άρθρα: "...οπου και όταν απαιτείται." Αυτός ο στόχος, σε μεγάλο βαθμό έχει λειτουργήσει επιτυχώς μέχρι σήμερα με σημαντικά οικονομικά ωφέλη και απόκτηση τεχνογνωσίας υποστήριξης αεροπορικού υλικού, με πολλαπλό ώφελος για την ασφαλή, αποδοτική και αυτοδύναμη διαχείριση των συστημάτων με πανελλαδική κάλυψη από το ΚΗΕΕ. Η θεσμοθέτηση του ρόλου του Κέντρου Ηλεκτρονικών Εφαρμογών και Μείζονος Συντήρησης ως τεχνική βάση υποστήριξης των ηλεκτρονικών συστημάτων πανελλαδικά θα αποτελέσει την ασπίδα θωράκισης απο 'μελλοντικά' οικονομικά σκάνδαλα τύπου SIEMENS, σχετικά με την υποστήριξη συστημάτων αεροναυτιλίας, που μέχρι σήμερα δεν είχαμε.