• Σχόλιο του χρήστη 'Λεωνίδας Φωτάκος' | 10 Αυγούστου 2010, 17:37

    Σύμφωνα με τη διατύπωση του Σχεδίου Νόμου, προϊστάμενος των Διευθύνσεων με αρμοδιότητα σε θέματα: - Ασφάλειας Πτήσεων, - Διαχείρισης Τελών Υπερπτήσεων και τερματικής περιοχής - Λειτουργίας και Ανάπτυξης Αεροναυτιλίας μπορεί να είναι αποκλειστικά και μόνον Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας ΠΕ2. Πώς δικαιολογείται ο αποκλεισμός του Κλάδου Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας ΠΕ4 και ΤΕ4; Στα θέματα Ασφάλειας Πτήσεων, σύμφωνα με τον ICAO, εμπλέκονται όλοι οι Κλάδοι που σχετίζονται με την Αεροναυτιλία. Από πού προκύπτει η εξειδίκευση που αποδίδεται στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας και νομιμοποιείται αποκλείοντας τους υπολοίπους Κλάδους Αεροναυτιλίας; Βάση ποίου Διεθνούς ή Ευρωπαϊκού κανονισμού; Ειδικά για τη διαχείριση των τελών, δηλαδή των εσόδων σε ΕΥΡΩ, γιατί αποκλείεται η επιλογή υπάλληλων Κλάδων Οικονομικού; Πως φτάνει να θεωρείται η Ανάπτυξη και Λειτουργία της Αεροναυτιλίας υπόθεση καθαρά των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας; Εάν η έκδοση αυτή αφορούσε είτε σε Αεροπορικό εγχειρίδιο, είτε σε Ευρωπαϊκό ή Διεθνή Κανονισμό, ο αποκλεισμός που επιχειρείται με αυτό το Σχέδιο Νόμου θα ήταν αδιανόητος! Η μονόπλευρη ετούτη αντιμετώπιση των θεμάτων Ασφάλειας Πτήσεων, καθώς και της Λειτουργίας και Ανάπτυξης της Αεροναυτιλίας, θέτει σε προφανή και άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια των πτήσεων, εφόσον απομακρύνει την πολύπλευρη (Τεχνοκρατική-Επιχειρησιακή) αντιμετώπισή τους. Τέλος, μία πραγματικότητα που δεν ελήφθη υπόψη: Τι θα γίνει σε 5-10 χρόνια, όταν οι υπάρχοντες Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας φύγουν σε σύνταξη και αρχίσει να εφαρμόζεται επιτέλους το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο που θέλει τους Ε.Ε.Κ. αποφοίτους Λυκείου; Πού θα βρεθούν τότε οι υπάλληλοι ΠΕ να επιλεγούν ως προϊστάμενοι σε αυτές τις Διευθύνσεις, όταν θα υπάρχουν μόνο ΔΕ; Φωτάκος Λεωνίδας - Fotakos Leonidas Ηλεκτρονικός Μηχανικός Ασφαλείας Εναέριας Κυκλοφορίας - Air Traffic Safety Electronics Engineer Υπηρεσία πολιτικής Αεροπορίας - Hellenic Civil Aviation Authority