• Σχόλιο του χρήστη 'Αμανατίδου Ελένη' | 22 Μαΐου 2021, 18:31

    Θεωρώ πως σκοπός/στόχος επιδίωξη του νομοσχεδίου θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα η επίτευξη της οδικής ασφάλειας, δεδομένου ότι καθημερινά σκοτώνονται νέοι κυρίως άνθρωποι. Και αυτό επιτυγχάνεται με την αλλαγή της κουλτούρας/νοοτροπίας, ειδικά στους νέους ανθρώπους. Είναι λυπηρό να αποτελεί κυρίαρχο σημείο αναφοράς η πάταξη της διαφθοράς. Πατάξτε τη νοοτροπία της δωροδοκίας (ώστε να μην υπάρχει δωροληψία), ενισχύστε και απλοποιήστε τους μηχανισμούς καταγγελιών, εφαρμόστε δειγματοληπτική επανεξέταση από ανώτερο εξεταστικό όργανο. Με επιδιωκόμενο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας θα πρέπει να μπουν στη συζήτηση οι παράγοντες που την επηρεάζουν. Δηλαδή, υψηλού επιπέδου εκπαίδευση (που να ξεκινάει από το δημοτικό), υψηλού επιπέδου κατάρτιση και πιστοποίηση των εξεταστών, υψηλού επιπέδου εξεταστική διαδικασία στο πρακτικό μέρος. Δυστυχώς ξεκινάτε ανάποδα. Θεωρείτε δεδομένο πως όλοι είναι διεφθαρμένοι, ενώ κατά την ταπεινή μου άποψη όλο το θεσμικό πλαίσιο είναι προβληματικό. Διαφθορά δεν είναι μόνο η χρηματική συναλλαγή. Είναι και η έκπτωση στη διάρκεια της εξέτασης, και "το τηλεφώνημα" του κάθε γνωστού ή πολιτικού προϊσταμένου, και η μη τήρηση των κανόνων συμπεριφοράς, και η έλλειψη ουσιαστικών προσόντων από εκπαιδευτές και εξεταστές. Δυστυχώς τα παιδιά μας συνεχίζουν να είναι εγκλωβισμένα σε συντεχνιακές πρακτικές. Δεν αμφισβητεί κανένας τον ρόλο των εκπαιδευτών οδήγησης, ούτε των εξεταστών. Απλώς θα πρέπει να υπάρχει επαγγελματισμός από όλους και σεβασμός στον πολίτη. Νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει αλλά δεν εφαρμόζεται. Θα σχολιάσω στη συνέχεια ανά άρθρο. Δρ Αμανατίδου Ελένη Διπλ. Μηχ/γος Μηχ/κός Μέλος εξεταστικών επιτροπών υποψηφίων οδηγών