• Σχόλιο του χρήστη 'Ιάσων Μπαρουξής' | 28 Μαΐου 2021, 19:10

    Άριστη προσέγγιση του θέματος "ιστορικό όχημα" στό άρθρο αυτό ως Παγκόσμια και Εθνική πολιτιστική κληρονομιά γεγονός που βεβαίως αναγνωρίζει και η UNESCO. Στο σύνολο όμως του σχεδίου νόμου, δεν γίνετε ούτε μια φορά αναφορά στούς όρους, μουσείο, έκθέματα, συλλογή, συλλέκτες, φάση συντήρησης και αποκατάστασης. Σαν αποτέλεσμα στο σχετικό νομοσχέδιο δεν έχει προβλεφθεί τρόπος για να κινήσει ενα μουσείο η ένας συλλέκτης τα οχήματα του. Στο Γερμανικό μοντέλο, (το οποίο προβλέπει αλλαγή πινακίδας σε ιστορική), γεγονός που ακολουθεί και το νομοσχέδιο αυτό, προβλέπετε επίσης και η κόκκινη πινακίδα συλλογής. Την οποία δυστυχώς, εδώ δεν την βλέπουμε. Η πινακίδα συλλογής έχει προβλεφθεί έτσι ώστε να μπορεί χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε πιστοποιημένο ιστορικό όχημα του συλλέκτη μειώνοντας την γραφειοκρατεία και το κόστος κατοχής και διατήρησης των εκθεμάτων. Μέ ένα τέλος κυκλοφορίας (το μέγιστο) και μία ασφάλεια. Επιπροσθέτως ηθελα να τονίσω, ότι καμία άλλη συλλογή αγαθών πολιτιστικής κληρονομιάς, αλλά και γενικά, δεν έχει φόρο κατοχής και διατήρησης, γεγονός θα προκύψει με το νομοσχέδιο αυτό, αφού το ετήσιο κόστος διατήρησης του κάθε εκθέματος θα είναι από 300 εώς 400€. Ιάσων Μπαρουξής Α ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Α.Π.Π.Λ.Ε. Αυτοκινητιστική Πολιτιστική Περιηγητική ΛέσχηΕλλάδος