• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ' | 8 Σεπτεμβρίου 2022, 02:36

    Στην παρ. 2 θα πρέπει να γίνει μία πρόβλεψη στις περιπτώσεις που καίτοι ο σχεδιασμός έγινε χωρίς ΣΒΑΚ, αργότερα θεσμοθετείται ΣΒΑΚ. Προτείνουμε την εξής διατύπωση: 2. Οι αρμόδιες τοπικές αρχές κατά τον σχεδιασμό λαμβάνουν υπόψη υφιστάμενα χαρακτηρισμένα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) ή, όπου δεν υφίστανται, τις κυκλοφοριακές μελέτες, τα πολεοδομικά, πληθυσμιακά και γεωγραφικά δεδομένα, τις ανάγκες μετακινήσεων των πολιτών, ιδίως από τις πιο απομακρυσμένες περιοχές, καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του υφιστάμενου δικτύου των τακτικών οδικών υπεραστικών και αστικών μεταφορών. Όταν θεσπιστούν Σ.Β.Α.Κ. μετά την υιοθέτηση του σχεδιασμού, ο σχεδιασμός προσαρμόζεται υποχρεωτικά στο Σ.Β.Α.Κ.