• Το άρθρο ως έχει οδηγεί σε παράταση του υφιστάμενου καθεστώτος διενέργειας των υπεραστικών γραμμών από τα ΚΤΕΛ για τα επόμενα «… δύο (2) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος, με την επιφύλαξη έναρξης οποιασδήποτε διοικητικής ή δικαστικής διαδικασίας, οπότε και το χρονικό διάστημα παρατείνεται μέχρι το πέρας των εν λόγω διαδικασιών». Η εν λόγω ρύθμιση εξυπηρετεί αποκλειστικά τα ΚΤΕΛ που συνεχίζουν απρόσκοπτα την δραστηριότητά τους. Ταυτόχρονα καταλείπει χαοτικό περιθώριο για την επ’ αόριστο παράταση του έργου τους, καθώς είναι δεδομένο ότι -αν το σχέδιο νόμου ψηφισθεί ως έχει- θα προσβληθεί δικαστικά ως προς την συνταγματικότητά του στα ελληνικά και κοινοτικά δικαστήρια. Άρα η παράταση θα είναι πολυετής και είς βάρος του επιβατικού κοινού και των φορολογουμένων. Προτείνουμε την επαναδιατύπωση του άρθρου.