• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΜΠΑΝΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 26 Φεβρουαρίου 2023, 21:52

    Αξιότιμε κύριε υπουργέ το 2010 ψηφίστηκε ο νόμος για τις δωρεάν άδειες δχ ο οποίος ήτανε ένας πραγματικά σωστός και με πολλά οφέλη νόμος ανοίγοντας πια μετά από δεκαετίες το κλειστό επάγγελμα του μεταφορέα ( ΝΟΜΟΣ 3887/2010 - ΦΕΚ 174/Α’/30.9.2010 Οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή: Αρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσης 1. Το κράτος χαράσσει την πολιτική στις οδικές εμπο­ρευματικές μεταφορές της χώρας με σκοπό την προστα­σία του γενικού συμφέροντος, την παροχή βέλτιστων υ­πηρεσιών στον τομέα αυτόν, και την τήρηση των κανό­νων του υγιούς ανταγωνισμού. 2. Οι διατάξεις του νόμου αυτού εφαρμόζονται χωρίς καμιά διάκριση ως προς την εθνικότητα όσων αιτούνται άδειες σύμφωνα με τα άρθρα 4 και 5 Όπως βλέπουμε ο νομοθέτης έλαβε υπόψιν του την προστασία του γενικού συμφέροντος την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών και του υγιούς ανταγωνισμού κάτι που στο νομοσχέδιο που έχετε προς διαβούλευση τώρα είναι εντελώς αντίθετο.... Το περιβαντολογικό πρότυπο EURO 6D (EUROVI-D) πού θέλετε να επιβάλλεται για τη χορήγηση άδειας δημοσίας χρήσεως είναι το οριστικό κλείσιμο του επαγγέλματος του αυτοκινητιστή και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των πωλήσεων μεταχειρισμένων βαρέων φορτηγών αυτοκινήτων και των εξειδικευμένων συνεργείων μιας και τα αυτοκίνητα αυτά έχουν υψηλό κόστος αποκτήσεις υψηλό κόστος συντήρησης μόνο από αντιπροσωπείες και είναι ελάχιστα στην Ευρώπη κάνοντας ένα πολύ μεγάλο δώρο στους ανταγωνιστές μας (αντιπροσώπους) οι οποίοι δεν διαθέτουν STOK αυτοκίνητα δουλεύουν μέσω παραγγελιών εκμεταλλεύονται βάση της διάταξης τα κονδύλια του ΕΣΠΑ για τους πελάτες τους με μεγάλους τζίρους πού οι μεταπωλητές μεταχειρισμένων δεν έχουν δυνατότητα με αποτέλεσμα η μικρή και μεσαία τάξη που δραστηριοποιείται παραδοσιακά στον τομέα των οδικών μεταφορών να μην μπορέσει να έχει πρόσβαση πια στο επάγγελμα Αυτό το νομοσχέδιο δεν έχει ως βάση τον υγιή ανταγωνισμό την ομαλή μετάβασή αντικατάστασης παλαιότερων φορτηγών με πρότυπα EURO 1-2-3-4 με πρότυπα που δουλεύει η ευρωζώνη και δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και δεν λειτουργεί σύμφωνα με το κοινό συμφέρον τον τελικό λογαριασμό θα τον πληρώσει ο καταναλωτής λόγω της απότομης αύξησης κτήσεις του μεταφορικού στόλου