• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Σκλαπανίδης' | 27 Φεβρουαρίου 2023, 10:00

    Το άρθρο αυτό κινείται επικίνδυνα στην νομιμοποίηση της υποκλοπής μεταφορικού έργου από τα ΚΤΕΛ. Πριν καν ψηφιστεί το νομοσχέδιο αυτό και το συγκεκριμένο άρθρο οι απόψεις των επαγγελματιών ΕΔΧ ΤΑΞΙ είναι ότι με το άρθρο αυτό θα έχουν ίσα δικαιώματα, δηλαδή να μπορούν να κάνουν την δουλειά των ΤΑΞΙ αλλά και των λεωφορείων. Φανταστείτε αν τώρα τα λεωφορεία σε κάποιες περιοχές πηγαίνουν με 5 - 10 άτομα, μετά την ψήφηση του άρθρου αυτού τα ΚΤΕΛ δεν θα έχουν ούτε και αυτά τα άτομα, απλά θα κάνουν διαδρομές με άδεια λεωφορεία. Αλήθεια αν οι επαγγελματίες ΕΔΧ ΤΑΞΙ θέλουν να έχουν ίδια και ίσα δικαιώματα θα πρέπει να έχουν τις ίδιες και ίσες προϋποθέσεις άσκησης του μεταφορικού έργου αυτού. Θα πρέπει να έχουν άδεια οδικού μεταφορέα επιβατών, να έχουν ταχογράφο, να έχουν οικονομική ευχέρεια κλπ. τα ίδια δηλαδή που ισχύουν και για τα λεωφορεία. Αν πραγματικά το υπουργείο θέλει να κάνει αυτό το ρουσφέτι στα ΕΔΧ ΤΑΞΙ ας το κάνει μόνο για την Αττική και για τις μεγάλες πόλεις και όχι για την περιφέρεια ή τα νησιά.