• Σχόλιο του χρήστη 'Σωματείο συνεργατών οδικής βοήθειας Ελλάδος' | 28 Φεβρουαρίου 2023, 01:30

    Σχετικά με Άρθρο 22 Υποχρεώσεις των επιχειρήσεων οδικής βοήθειας και των συνεργατών οδικής βοήθειας – Αντικατάσταση άρθρου 2 ν. 3651/2008 • Θέλουμε να επισημάνουμε στην παράγραφο 2.Για το προσωπικό: Στην αναφορά στα πρόσωπα των υποπερ. αα, αβ και της παρούσας, μπορούν να συμπεριλαμβάνονται και να προσμετρώνται ο ιδιοκτήτης ή οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης, εφόσον διαθέτουν τα ανάλογα προσόντα που αναφέρονται στην περ. γ΄. 1) θα πρέπει να υπάρχει διευκρίνιση ότι όσοι εργαζόταν σε οδική βοήθεια πριν την ψήφιση του ν3651/2008 θεωρείται μηχανοτεχνίτης η ηλεκτροτεχνίτης. 2) Οδηγός με διετή τουλάχιστον αποδεδειγμένη προϋπηρεσία σε οδική βοήθεια να μπορεί να θεωρηθεί μηχανοτεχνίτης η ηλεκτροτεχνίτης για την εταιρεία που εργάζεται. 4.Για τα φορτηγά οχήματα οδικής βοήθειας α. Η επιχείρηση οδικής βοήθειας διαθέτει τουλάχιστον ένα (1) φορτηγό όχημα ιδιωτικής χρήσης (πλατφόρμα, γερανοφόρο) ανά ηπειρωτική Π.Ε. δραστηριοποίησης, καθώς και στα νησιά όπου δραστηριοποιείται, μικτού βάρους άνω των τεσσάρων (4) τόνων, το οποίο έχει εγκατεστημένο σύστημα γεωχωρικού εντοπισμού (GPS) Σε αυτή την παράγραφο προτείνουμε να υπάρχουν τουλάχιστον (2) οχήματα άνω των 4 τόνων και αιτιολογούμε αυτή την πρόταση:1) Δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης σε περίπτωση φόρτου εργασίας. 2)Σε περίπτωση βλάβης του φορτηγού δεν θα υπάρχει δυνατότητα από το σταθμό να συνεχίσει την εξυπηρέτηση προς τις εταιρείες πελάτες . 3)Όταν ένα φορτηγό πρέπει να λειτουργεί 24 ώρες και δεν υπάρχει εναλλακτικό είναι σίγουρο ότι δεν θα γίνονται οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης με συνέπεια τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος. Στα υπόλοιπα άρθρα συμφωνούμε ως προς τις μεταβολές και ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον για τον κλάδο μας.