• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΣ' | 26 Απριλίου 2010, 13:21

    Καταρχήν και μόνο το ότι οι υφιστάμενοι μεταφορείς δεν αντιδρούν δημιουγεί την υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά.... Τώρα πιάνοντας χαρτί και μολύβι βλέπουμε ότι πράγματι κάτι δεν παέι καθόλου καλά. ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ δίνω άδεια φορτηγού σε όποιον έχει κάποια τυπικά προσόντα ώστε να μην κινδυνεύει η ασφάλεια των πολιτών στο δρόμο όπως (ηλικία, άδεια ικανότητος οδηγού, εμπειρία, και πολλά άλλα τα οποία σε καμμία περίπτωση δεν έχουν να κάνουν με το χαράτσι των 90000-190000 περίπου για την άδεια. Αν κάποιος χρειάζεται τουλάχιστον 100.000 ευρώ (άδεια, αυτοκίνητο, κεφάλαιο, εγκαταστάσεις) για να ξεκινήσει μιά επιχείρηση μεταφορών με κάποιον ή κάποιους συνεργάτες μάλλον δεν θα το αποτολμήσει και αν το κάνει δεν θα μπορεί να δουλεύει με ανταγωνιστικές τιμές, σε σχέση με τους παλαιούς του κλάδου οι οποίοι έχουν κάνει ήδη απόσβεση. ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΖΗΤΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 100.000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝΕ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ; Για μιά ακόμη φορά το υπουργείο προστατεύει τα κλειστά επαγγέλματα ΠΛΑΓΙΩΣ, και επειδή οι "κουτόφραγκοι" ξύπνησαν μας βλέπω πάλι με πρόστιμα που θα πληρώσουν και αυτοί που δεν φταίνε. Αφού ούτε το ΔΝΤ δεν βάζει μυαλό στους πολιτικούς μας, δεν υπάρχει γυρισμός για τούτον τον τόπο.