• Άξονας Α3 (Α3Δ1) Ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων BIM [σελ. 10] Είναι πάγια θέση της ΠΕΔΜΕΔΕ και έχει εκφραστεί κατά την διάρκεια των σχετικών διαβουλεύσεων για την κατάρτιση της Εθνικής Στρατηγικής και του Οδικού Χάρτη ΒΙΜ, πως οι Eργοληπτικές Eνώσεις θα πρέπει να έχουν ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη, κατάρτιση και πραγματοποίηση προγραμμάτων ΒΙΜ. Ειδικά όσον αφορά στην ΠΕΔΜΕΔΕ, είμαστε η μόνη Eργοληπτική Oργάνωση στην Ελλάδα που έχει ήδη πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία εκπαιδευτικές δράσεις για πάνω από 1.200 ωφελούμενους όσον αφορά στην τεχνολογία ΒΙΜ. Άξονας Α3: Ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων BIM (Α3Δ1Π1) Ανάπτυξη προγραμμάτων τεχνικής κατάρτισης BIM [σελ. 33] Θα είναι σημαντικό να ληφθεί υπόψην η πρακτική εμπειρία από έργα που ήδη εκτελούνται στην εγχώρια κατασκευαστική βιομηχανία ή ακόμη και στο εξωτερικό από ελληνικές κατασκευαστικές Eταιρείες που εφαρμόζουν τις αρχές του ΒΙΜ. Όπως σημειώθηκε και κατά κατά την διάρκεια των σχετικών διαβουλεύσεων, θέση της ΠΕΔΜΕΔΕ είναι τα εκπαιδευτικά προγράμματα που θα αναπτυχθούν να μην αποτελούν μόνο θεωρητικό εργαλείο εκμάθησης βασικών αρχών του ΒΙΜ, αλλά να τονίζονται οι προκλήσεις που θα αντιμετωπιστούν κατά την πρακτική εφαρμογή του σε σχέση και με την ωριμότητα της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης στην υιοθέτηση τέτοιων προτύπων. Άξονας Α3: Ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων BIM (Α3Δ1Π3) Πρόταση συμπλήρωσης ακαδημαϊκών προγραμμάτων [σελ. 34] Σε συνδυασμό και με τον άξονα "(Α4Δ1Π2) Διαβούλευση με φορείς και κατασκευαστικό κλάδο για την εφαρμογή του BIM", επιθυμούμε η ΠΕΔΜΕΔΕ να καταθέσει τις προτάσεις και την εμπειρία της, όσον αφορά στην υλοποίηση της πρότασης συμπλήρωσης ακαδημαϊκών προγραμμάτων, όπως σαφώς εκφράστηκε κατά την διάρκεια των σχετικών διαβουλεύσεων.