• Σχόλιο του χρήστη 'Γκαβάνας Δημήτριος' | 27 Απριλίου 2010, 11:36

    Μέχρι τώρα όποιος ήθελε να γίνει αυτοκινητιστής έπρεπε να αγοράσει από την «αγορά» άδεια που η τιμή της ήταν 100.000 ευρώ για τα φορτηγά 40 τόνων και 250.000 ευρώ για τα βυτιοφόρα 40 τόνων. (Τους τελευταίους μήνες η τιμή των φορτηγών 40 τόνων ήταν περίπου 50.000 ευρώ.) Τώρα απελευθερώνετε το επάγγελμα, δηλαδή όποιος πληρεί τις προϋποθέσεις που βάζετε, απευθύνεται στο κράτος και του δίνεται μια άδεια για κάθε φορτηγό που θέλει να αγοράσει. Μέχρι εδώ όλα καλά, αλλά στο άρθρο Νο. 4 βάζετε ως όρο ότι θα πρέπει να πληρώσει 95.00 ευρώ για κάθε φορτηγό 40 τόνων και 195.000 ευρώ για κάθε βυτιοφόρο 40 τόνων. Μπορείτε να μου πείτε σε ποιο άλλο ελεύθερο επάγγελμα, αυτός που θέλει να κάνει το επάγγελμα αυτό και πληρεί τις προϋποθέσεις, πρέπει να πληρώσει στο κράτος 95.000 η 195.000 ευρώ; Με αυτόν τον τρόπο νομιμοποιείτε την παράνομη αυτή συναλλαγή που γινόταν μέχρι τώρα μεταξύ αγοραστή και πωλητή και απλά θα γίνεται ΚΑΙ μεταξύ αγοραστή και κράτους. Μέχρι τώρα λέγατε ότι θα πρέπει να απελευθερωθεί το επάγγελμα του αυτοκινητιστή, διότι το κόστος της άδειας (που είναι 200% πάνω από το κόστος ενός φορτηγού Euro 4) συντελούσε στη διαμόρφωση του κομίστρου προς τα πάνω, διότι θα πρέπει να γίνει εκτός των άλλων ΚΑΙ η απόσβεση του κόστους της άδειας. Άρα το κόστος της άδειας θα πρέπει να είναι όσο είναι το κόστος για οποιοδήποτε ελεύθερο επάγγελμα και όποιος θέλει να μπει στον ανταγωνισμό του επαγγέλματος αυτού, να το κάνει με τους ίδιους όρους ανταγωνισμού που γίνεται για όλα τα ελεύθερα επαγγέλματα. Και δεν πρόκειται να γεμίσουν οι δρόμοι με φορτηγά, γιατί το μεταφορικό έργο που προσφέρεται, θα είναι αυτό που θα καθορίζει το πόσα φορτηγά θα κυκλοφορούν. Επομένως δεν έχετε καμία νομιμοποίηση να ζητάτε «αέρα» από κανένα πολίτη για να κάνει το ελεύθερο επάγγελμα που επιθυμεί.