• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΚΑΡΟΛΟΣ SV8JVJ' | 9 Σεπτεμβρίου 2010, 01:09

    το θέμα είναι καθαρά εμπορικό. Ξέρετε πόσα μηχανήματα θα πωληθούν με το κόλπο αυτό ? Άσε πόσοι λάτρεις των ΗF μή αδειούχοι θα δώσουν πλέον για sw ? όλα τα υπόλοιπα έιναι για τα μάτια του κόσμου. Το cw είναι καθαρά θέμα εξάσκησης. Επειδή πιστεύω ότι η ζωή είναι κύκλος πιστεύω ότι μερικοί απο εμάς θα χρειαστεί να νιώσουμε την αναγκαιότητα του cw. Όσο αφορά τους ασυρματιστές των πλοίων αναφέρθηκε ότι κατάργήθηκε βεβαίως ηειδικότητα αυτή , ξέρετε όμως ότι όλο το πλήρωμα γέφυρας δείνει εξετάσεις στον κώδικα μόρς για να μπορεί να εργαστεί απο ανθ/ρχος και άνω στην γέφυρα ????????? άρα καταργήθηκε ένας και έμαθαν κώδικα 4 τουλάχιστον. Σε λίγο καιρό θα θέλουμε να μήν δείνουμε καθόλου εξετάσεις όπως στα CB να πληρώνουν νόμιμα πλεόν και να αποκτούν πτυχίο . Είναι και αυτή μια άποψη σεβαστή αλλά αποριπτέα απο έμένα τουλάχοστον. Τώρα περιορισμός σε ισχύ για τους sw στα HF δεν μπορεί και δεν χρειάζεται να υπάρξει, η ισχύ είναι το πρόβλημα ???? (ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΥΦΊΣΤΑΤΑΙ ΣΤΑ VHF KAI UHF)πότε να ελεγθεί και γιατί ? καλη συνέχεια συνάδελφοι