• Σχόλιο του χρήστη 'Α-ξιωματικός' | 17 Φεβρουαρίου 2017, 16:13

    Τα παρακάτω σχόλια αφορούν στην παράγραφο 1 και ειδικότερα σε όσους αποσπάστηκαν σε Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς ως Εθνικοί Εμπειρογνώμονες, μετά από διαδικασία επιλογής εκ μέρους των εν λόγω Οργανισμών, ήτοι ο καταβαλλόμενος μισθός τους σε σχέση με το Ελληνικό Δημόσιο μειώθηκε για το διάστημα της απόσπασής τους, δηλαδή με απλά λόγια δεν επιβάρυναν το Ελληνικό Δημόσιο (αντιθέτως μάλλον) κατά την απόσπασή τους εκεί: 1. Σχετικά με την παράγραφο 1 και ειδικά σε ό,τι αφορά τους ήδη αποσπασμένους υπό προϋπάρχουσα νομοθεσία και ήδη αποστρατευμένους, θα κληθούν να καταβάλουν το "πρόστιμο"; Αν όχι δεν προκύπτει συνταγματικό θέμα με την αντιμετώπισή τους διαφορετικά από όσους πρόκειται να ακολουθήσουν, βάσει του παρόντος νόμου; 2. Μήπως προκύπτει ασυμβατότητα με το Ευρωπαϊκό δίκαιο σε σχέση με τις δυνατότητες ίσης απασχόλησης των ευρωπαίων πολιτών, οι οποίοι έχουν δικαίωμα να επιλεχθούν από Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς (και όχι από διατεταγμένες διαδικασίες του ΑΛΣ); Θα ήταν ευνόητη και απαξιωτική για την ηγεσία του Υπουργείου η προσβολή του νόμου στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια και η κατά το βέβαιον κατάπτωσή του, δεδομένων και των αστικών διεκδικήσεων που θα προκύψουν υπέρ των προσβαλλόντων. 3. Πέραν του μένους και της ζηλοτυπίας προς πρόσωπα τα οποία επιτυγχάνουν σε διαγωνισμούς για θέσεις σε Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς, από πού αλλού πηγάζει η "προστιμοποίηση" της παραίτησης ενός στελέχους για διορισμό σε Ευρωπαϊκό Οργανισμό; Υπάρχει αντιστοιχία σε άλλο τομέα του Δημοσίου; Διότι φοβούμαι ότι εκτός των Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων, ακόμη και τα Ελληνικά θα απορρίψουν την εφαρμογή αυτού της παραγράφου 1, για σαφείς λόγους α-συνταγματικότητας, δεδομένων και εδώ των αστικών διεκδικήσεων υπέρ των προσβαλλόντων..