• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΑΚΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ' | 7 Μαΐου 2011, 20:02

    Όσο αφορά την παράγραφο 6 για την διατήρηση της επαγγελματικής άδειας να μην ελέγχονται οι ημέρες ναύλωσης ανά πενταετία αλλά το ποσό των ναυλοσυμφώνων που το κάθε σκάφος έχει πραγματοποιήσει στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και το οποίο θα πρέπει να είναι ποσοστό της τιμής αγοράς και των ατελών δαπανών του συγκεκριμένου σκάφους. Το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να ορισθεί σε συνεργασία με τους αντίστοιχους επαγγελματικούς συλλόγους. Προτείνεται δηλαδή να αντικατασταθεί η παράγραφος 6α με: α) Το επαγγελματικό πλοίο αναψυχής πρέπει να συμπληρώνει κατώτατο ποσό, ανά πενταετία, από ναυλοσύμφωνα το οποίο ορίζεται σε ποσοστό 30% (επί του ποσού αγοράς σκάφους και εξοπλισμού ) , όταν εκναυλώνεται χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα, σε 20% όταν εκναυλώνεται με πλοίαρχο και πλήρωμα και σε 8% όταν πρόκειται για χαρακτηρισμένο ως παραδοσιακό επαγγελματικό πλοίο αναψυχής, ανεξάρτητα αν αυτό εκναυλώνεται με ή χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα. Τα παραπάνω ποσοστά ( που είναι ενδεικτικά και θα μπορούσαν να ορισθούν σε συνεργασία με τους αντίστοιχους επαγγελματικούς συλλόγους )μειώνονται κατά 10% (δηλαδή 27%,18% και6,4%) για κάθε πενταετία διατήρησης της επαγγελματικής άδειας . Σημ.Με τον παραπάνω τρόπο δεν υπάρχει ανάγκη καθιέρωσης κατώτατου ημερήσιου ναύλου παρα μόνο έλεγχος της τιμής αγοράς.