• Σχόλιο του χρήστη 'Κ Λ' | 28 Φεβρουαρίου 2017, 13:12

    Ο τεχνικοί, νομικοί και οικονομικοί αξιωματικοί προσλαμβάνονται από το Δημόσιο με απευθείας κατάταξη για να καλύψουν ανάγκες σε επιτελικές υπηρεσίες (π.χ. ΔΙΠΘΑΠ, ΚΕΠ, ΔΑΝ, ΔΠΝ, Επιτελικά Γραφεία ΥΝΑΝΠ). Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος για τον οποίο ένας τεχνικός αξιωματικός, π.χ. ένας χημικός μηχανικός του ΕΜΠ δεν θα μπορούσε να εκπροσωπήσει την Χώρα μας στον ΙΜΟ, αν αυτός δεν έχει υπηρετήσει μία πενταετία στο ΚΛ Χίου, ενώ ένας εκ της ΣΝΔ απόφοιτος της ΑΕΝ θα μπορούσε να το κάνει, εφόσον έχει υπηρετήσει στο ΚΛ Πειραιά για πέντε έτη. Η εκπροσώπηση της χώρας μας στον ΙΜΟ ή την EMSA δεν έχει απαραίτητα συνάφεια με τα καθήκοντα ενός στελέχους που υπηρετεί σε παραμεθοριο Λιμενική Αρχή. Με την(ια) παραγράφο του άρθρου 84 διαφαίνεται ότι ο νομοθέτης έχει την πρόθεση να αποκλείσει την κατάληψη των θέσεων εξωτερικού από τεχνικούς οικονομικούς και νομικούς αξιωματικούς (οι οποίοι συνήθως δεν μετατίθενται σε υπηρεσίες εκτός κέντρου), αγνοώντας το γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις αυτοί διαθέτουν περισσότερα τυπικά προσόντα από άλλα στελέχη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ, κάτι που φυσικά δεν μοιάζει να είναι προς το συμφέρον της Χώρας μας. Όλη αυτή η διάταξη εξυπηρετεί μικροσυμφέροντα.