• Σχόλιο του χρήστη 'Νικολαος ΧΑΡΑΛΑΜΠΗΣ' | 18 Δεκεμβρίου 2012, 13:10

    Στο άρθρο 13 Πρέπει διευκρινίζονται τα κριτήρια επιλογής μελών του κλιμακίου Επιθεώρησης Δηλαδή με σειρά προτίμησης 1. πρέπει προτεραιότητα να έχουν Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Μηχανικοί Α.Ε.Ι Με θαλάσσια εμπειρία τουλάχιστον 2 έτη και 10 έτη απόκτησης αδείας ασκήσεως επαγγέλματος 2. Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Α.Ε.Ι με 10 έτη απόκτησης αδείας ασκήσεως επαγγέλματος 3.Ναυπηγοι Μηχανολόγοι Μηχανικοί με 2 έτη απόκτησης αδείας ασκήσεως επαγγέλματος 4.Ναυπηγοι Μηχανολόγοι Τ.Ε.Ι . με 4 έτη θαλάσσια υπηρεσία και 10 έτη απόκτησης αδείας ασκήσεως επαγγέλματος 5. .Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Τ.Ε.Ι με 10 έτη απόκτησης αδείας ασκήσεως επαγγέλματος. 6. Μηχανικοί Εμπορικού Ναυτικού Α. Τάξεως Είναι αδύνατον ένας Μηχανικός εμπορικού Ναυτικού η κάποιος που δεν έχει επιστημονικές γνώσεις να κρίνει Παραδείγματος χάριν - την αντοχή ενός ανταλλακτικού , την ευστάθεια του σκάφους σε σχέση με το βάρος και την τοποθέτηση της μηχανής , τι σχέση έχουν τα Αμπερωρια με τον κίνδυνο πυρκαγιάς στο πλοίο την αντοχή ενός υλικού στην πυρκαγιά Για όλα αυτά και πολλά άλλα πρέπει η σειρά να είναι όπως προτείνω για την Ασφάλεια των επιβαινόντων και τον σωστό έλεγχο των πλοίων Δεν θα πρέπει Αξιωματικοί του Λιμενικού να επιθεωρούν Μηχανολογικά κανένα σκάφος διότι η εμπειρία τους είναι συνήθως σε μικρές ιπποδυνάμεις και δεν έχουν επιστημονικές γνώσεις ( εκτός εάν έχουν διπλώματα η πτυχία ανάλογα )