• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Γκοσιμέ' | 12 Νοεμβρίου 2018, 12:00

    Σχετικά με το άρθρο 16 ΚΥΡΩΣΕΙΣ Το άρθρο 16 του ΠΔ 31/2018, αναφέρει την υπαιτιότητα και αφαίρεση άδειας σε περίπτωση καταδίκης για το αδίκημα της παράλειψης λύτρωσης. Βάση αυτού, οι ναυαγοσώστες υφίστανται κυρώσεις για τυχόν επιζήμιες πράξεις. Το προσχέδιο του ΠΔ που διαβιβάσατε στον προηγούμενο υπουργό ναυτιλίας Π. Κουρουμπλή, θα έπρεπε να σας θεωρεί υπαίτιους και να αφαιρούνταν το δικό σας δικαίωμα εργασίας, για την υιοθέτηση λανθασμένων πρακτικών με τις διατάξεις του Π.Δ. 31/2018. Ενώ εσείς απολαμβάνετε την ασφάλεια του γραφείου σας, εξαιτίας σας κάποιοι απώλεσαν άδικα και παράνομα το αγαθό της εργασιας και συμπολίτες μας έχασαν την ζωή τους. Οι διατάξεις που θέσατε σε ισχύ, σας θέτουν υπευθύνους για παραλείψεις κατά την έννοια του άρθρου 16 (κ του άρθρου 307 του Ποινικού Κώδικα) ως αδίκημα παράλειψης λύτρωσης ζωής; Στην κοινωνία της συνεχούς πληροφόρησης δεν χωρά η δικαιολογία της άγνοιας. Πόσο μάλλον από ένα Σώμα Ασφαλείας κ το όμορο Υπουργείο. Σας καλώ να: - Προσπαθήσετε να ενημερωθείτε για το τι εφαρμόζουν επιτυχώς, χώρες που παρέχουν ναυαγοσωστική κάλυψη για πάνω απο 50 έτη (πχ Αγγλία, Αυστραλία, ΗΠΑ, κοκ) - Ανταλλάξετε απόψεις με ξένα σώματα ασφαλείας κ ξένες διασωστικές ομάδες. Οι ημεδαποί "σύμβουλοι" σας έφεραν την κατάσταση εδώ που είναι. 18 χρόνια οπισθοδρομικών αποφάσεων. - Αξιοποιήσετε την γνώση του Εκαβ κ ιατρών σε ΤΕΠ (Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών) Νοσοκομείων. Γιατί αγνοείτε κ δεν απαντάτε τεκμηριωμένα σε σειρά παρατηρήσεων που σας γίνονται συνεχώς από επαγγελματίες του κλάδου; Ο γράφων, έχω αποστείλει 2 επιστολές στην ΔΛΑ, με σειρά πρακτικών που εφαρμόζονται επιτυχώς από τη Υπηρεσία μου, στην Αγγλία. Η ΔΛΑ κωφεύει κ δεν απαντά στις ερωτήσεις μου, ισχυριζόμενη ότι απαντά μόνο στα θέματα αρμοδιότητας της (αρ. Πρωτ 2131.17/82212/2018). ΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΠΔ31 /2018, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΛΑ; Άραγε θα εισακουστεί η παρούσα διαβούλευση, για να γίνουν βελτιώσεις για το κοινό όφελος; Οι προτάσεις- παρατηρήσεις μου έχουν σταλεί κ στην γραμματεία του Υπουργού Ναυτιλίας. Επίσης, δεν έχω λάβει απάντηση Από το ΠΔ23/2000 στο ΠΔ31/2018, μεσολάβησαν 18 χρόνια. Περίπου 400 πνιγμοι ανά έτος Χ 18 έτη, ισούται με 7200 χαμένες ζωές, συν χιλιάδες αλλά περιστατικά σοβαρών τραυματισμών. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι καθήκον μας, ως επαγγελματίες του κλάδου, να ενημερώνουμε την κοινή γνώμη, τις αντίστοιχες υπηρεσίες ή οργανισμούς (στην Ελλάδα ή την ΕΕ), αλλά και να κινήσουμε διαδικασια απόδοσης ευθυνών. Η μείωση των πνιγμών καθώς και η ασφάλεια λουομένων κ ναυαγοσωστών είναι δική σας πρόκληση κ Ευθύνη Αλέξανδρος Γκοσιμέ Ναυαγοσώστης Ακτής Beach Lifeguard Grade 3 Royal National Lifeboats Institution, Rlss Rescue Water Craft driver, Inshore Rescue Boat Crew, First Responder SLS GB