• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΩΗ ΜΟΥΧΤΗ' | 13 Νοεμβρίου 2018, 21:53

    Ως εκπαιδευτικός, στέλεχος εκπαίδευσης, είμαι υποχρεωμένος να εντοπίζω τα προβλήματα και να εισηγούμαι προτάσεις για την "θεραπεία" τους. Στο παρόν Π.Δ. απουσιάζει, αν και είναι επιτακτικής σημασίας, η θωράκιση των εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων από μία σχολή συνεχιζόμενης εκπαιδευτικής κατάρτισης, υπερκείμενη των ιδιωτικών σχολών ναυαγοσωστικής, που θα παρέχει όχι μόνο γνώσεις αλλά ολοκληρωμένη παιδεία στη δια βίου μάθηση των ναυαγοσωστών. Θεωρώ παράλογο το γεγονός ότι οι σχολές ναυαγοσωστικής που δραστηριοποιούνται με σκοπό να προετοιμάζουν επαγγελματικά τους επαγγελματίες ναυαγοσώστες, να μην έχουν κοινό εκπαιδευτικό σύγγραμμα. Από που θα διαβάζουν οι μαθητευόμενοι; Επιτρέπει το κράτος στην κάθε σχολή να διδάσκει ότι εκείνη νομίζει σωστό, χωρίς να θέτει εθνική γραμμή και προδιαγραφές; Επίσης, παρατήρησα ότι η διδακτέα και εξεταστέα ύλη καθώς και ο τρόπος που επιτελούνται προκειμένου κάποιος να πιστοποιηθεί και αδειοδοτηθεί, δεν συνάδει με την αυτό που θα ανέμενε κανείς. Διάβασα ότι πλήθος επειγόντων περιστατικών που κάθε λουόμενος θεωρεί δεδομένο ότι ο ναυαγοσώστης γνωρίζει να αντιμετωπίσει, δεν προβλέπονται στην διδακτέα ύλη. Επίσης ως εκπαιδευτικός, θεωρώ αδιανόητο το γεγονός να εξετάζονται με προφορικές ερωτήσεις πάνω σε θέματα πρώτης βοήθειας. Ποιος εξεταστής μπορεί να αποφανθεί έγκυρα και αξιόπιστα για την αποτελεσματικότητα ή μη του υποψηφίου; Ποιος φορέας εισηγήθηκε αυτές τις διαδικασίες και γιατί η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου ναυτιλίας την θεσμοθέτησε; Προσυπογράφω όλες τις διατάξεις που προβλέπονται στην παρούσα άτυπη διαβούλευση. Ενθαρρύνω την πολιτεία να τις υιοθετήσει ή να δημιουργήσει μια επίσημη διαβούλευση πριν προβεί στην όποια επικαιροποίηση του ΠΔ 31/2018, που όπως φαίνεται από τις ελλείψεις του και τα σχόλια που έχουν εκφραστεί στα ΜΜΕ και εδώ, είναι άμεσα αναγκαία. Ζωή Μουχτή Εκπαιδευτικός-Φιλόλογος ΜΑ zoimouxti@gmail.com