• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΥΒΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 15 Νοεμβρίου 2018, 12:42

    Ως ιδιοκτήτης και εκπαιδευτής της ναυαγοσωστικής σχολής LIFE SAVING ACADEMY –LSA ΚΟΥΒΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ και ως ο ίδιος ναυαγοσώστης ποτέ δεν ρωτήθηκε η άποψη μου για το Π.Δ.31/2018 όπου γράφει μεγάλα λάθη και έχει αρκετά κενά όπως: Άρθρο 1.παρ.4 Δεν αναφέρει πουθενά τα καθήκοντα του επόπτη ναυαγοσωστών, όπως την ακριβή του θέση, τον εξοπλισμό του αλλά και το ωράριο του. Φέρει ίδια εφόδια με το ναυαγοσώστη και αν ναι που είναι τοποθετημένα? Σε άλλο πύργο? Άρθρο 2. Παρ.3 ε) Γιατί το φαρμακείο της ναυαγοσωστικής σχολής είναι διαφορετικό από του ναυαγοσώστη? Για πιο λόγο ο ναυαγοσώστης να εκπαιδευτεί σε ένα φαρμακείο όπου έχει περισσότερα πράγματα από ότι θα του δοθούν στην εργασία του? Γιατί το φαρμακείο τις σχολή να περιέχει : ενέσιμα φάρμακα / ξυλοκαινη / φουσκωτοί νάρθηκες / στηθοσκόπιο/ θερμόμετρο / θερμόμετρο υποθερμίας / σύριγγες και αυχενικό περιλαίμιο αφού τα φάρμακα δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ο ναυαγοσώστης οπότε και δεν διδάσκεται πάνω σε αυτά αλλά και τα υπόλοιπα που προανέφερα και να διδαχτεί δεν θα τα έχει. Άρθρο 2. Παρ 1 ε) Για πιο λόγο η ύπαρξης ταχυπλόου σκάφους μεγαλύτερο των 5 μέτρων στη ναυαγοσωστική σχολή? Ο ναυαγοσώστης βάση του Π.Δ. μπορεί να αποφοίτηση από τη σχολή ναυαγοσωστικής αλλά και να τελειώσει τις εξετάσεις του λιμεναρχείου και μετά να λάβει το δίπλωμα ταχυπλόου. Δεν είναι παράνομο να οδηγήσει μαθητευόμενος επαγγελματικό σκάφος δίχως δίπλωμα ταχυπλόου? Επίσης πουθενά δεν αναφέρει ότι πρέπει να γίνει μάθημα διάσωσης από ταχύπλοο σκάφος. Αυτό το διδάσκονται στην σχολή ταχυπλόου και εξετάζονται από το λιμεναρχείο για την άδεια ταχυπλόου σκάφους. Στην περίπτωση που το σκάφος το έχετε προσθέσει για τις σχολές ναυαγοσωστικές που είναι και εργολάβοι λουτρικών εγκαταστάσεων σας πληροφορώ ότι δεν είναι όλες οι σχολές εργολάβοι. Άρθρο 2 παρ 1 στ) Για τον ίδιο λόγο που προαναφέρει παραπάνω δεν υπάρχει ο λόγος ύπαρξης μικρού ταχύπλοου σκάφους. Μόνο κωπήλατου όπου πρέπει να διδαχθεί από τη σχολή ο ναυαγοσώστης. Άρθρο 4. Παρ 1 Τα κεφάλαια 14 έως και 19 πρέπει να διδαχτούν από ιατρό. Γιατί να μην μπορούν να διδαχτούν και από εκπαιδευτής πρώτων βοηθειών αναγνωρισμένο από παγκόσμιο οργανισμό καθώς λόγο επαγγέλματος ο εκπαιδευτής πρώτων βοηθειών είναι πιο ενημερωμένος με σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές από έναν ιατρό που μπορεί να έχει διδαχτεί πρώτες βοήθειες μόνο στη σχολή του πριν από πολλά χρόνια και να μην έχει ξανά ασχοληθεί με το θέμα? Άρθρο 5. Παρ. 4 Γιατί η θεωρητική εξέταση των ναυαγοσωστών δεν γίνεται γραπτά με την μέθοδο της πολλαπλής επιλογής όπως γίνεται σε πολλούς φορείς ώστε να εξοικονομηθεί χρόνος στις εξετάσεις και να διασφαλιστεί η φερεγγυότητα του αποτελέσματος? Άρθρο 6. Παρ.15 Ποιος ορίζει ότι ο ναυαγοσώστης δεν είναι ικανός να ασκεί το επάγγελμα μετά την ηλικία των 45 χρονών? Να τροποποιηθεί και να ορίζει ότι ο ναυαγοσώστης μπορεί να ασκεί το επάγγελμα του ναυαγοσώστη ανεξαρτήτου ηλικίας εφόσον το επιτρέπουν οι ιατρικές του εξετάσεις και να μπορεί να επιτύχει τις εξετάσεις του λιμεναρχείου. Άρθρο 7 παρ.1 Γιατί ο ναυαγοσώστης είναι υποχρεωτικό να έχει δίπλωμα ταχυπλόου σκάφους εφόσον το σκάφος που του δίνεται βάση Π.Δ. έχει ιπποδύναμη 6 αλόγων και δεν θεωρείτε ταχύπλοο? Άρθρο 7 Παρ 1 26) Η φορητή συσκευή VHF χρειάζεται ειδική άδεια για την κατοχή της και άδεια ραδιοερασιτέχνη για την χρήση της. Ποιος έχει τέτοια άδεια για να το διαθέτει? Ποιος εκπαιδεύει τους ναυαγοσώστες στην σωστή χρήση του? Τι θα δίνει εάν χρησιμοποιούν λανθασμένα το VHF οι ναυαγοσώστες καθώς με τη συσκευή αυτοί μπορούν να επικοινωνούν με τα σώματα ασφαλείας? Οπότε θα μπορούσε να αντικατασταθεί το VHF με το UHF που δεν υπάρχει κανένα θέμα από τα παραπάνω και οι ναυαγοσώστες μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους. Για τα σώματα ασφαλείας υπάρχει το κινητό τηλέφωνο που τους δίνεται στον εξοπλισμό τους. Άρθρο 7 παρ 1 δ) Το ταχύπλοο σκάφος τουλάχιστον 5 μέτρων που θα βρίσκεται στην διάρκεια της βάρδιας του? Εάν είναι λιμενισμένο σε ετοιμότητα αλλά δεν υπάρχει πλησίον λιμένας? Εάν περιπολεί εν πλω σε όλη τη διάρκεια της βάρδιας του έχετε αναλογιστεί το κόστος καυσίμων? Έχει προβλεφτεί τι γίνεται σε περίπτωση απαγορευτικού απόπλου λόγο άσχημων καιρικών συνθηκών και δεν υπάρχει λιμένας ή γλίστρα στην περιοχή? Το σκάφος περιπολεί ακόμα ή βγαίνει στην ακτή που είναι αδύνατον για σκάφος 5 μέτρων? Άρθρο 7 παρ 1 δ) Πρέπει να φέρει Απινιδωτή? Σε ένα σκάφος 5 μέτρων όπου έχει διασωθεί ένας θύμα από τη θάλασσα ο χώρος όλου του σκάφους είναι βρεγμένος από το ναυαγοσώστη και το θύμα. Οπότε άκρος επικίνδυνος για να γίνει απινίδωση. Ποιος ο λόγος να υπάρχει πάνω στο σκάφος τότε? Επίσης ποιος εκπαίδευσε και πιστοποίησε τον ναυαγοσώστη σε απινίδωση? Άρθρο 8. Ο διοργανωτής οφείλει να αναθέτει τη ναυαγοσωστική κάλυψη σε ικανό αριθμό ναυαγοσωστών με τον απαραίτητο εξοπλισμό τους. Πως ορίζεται ο ικανός αριθμός και ποιος είναι ο εξοπλισμός τους? Όλα τα εφόδια του Π.Δ. πλην του πύργου? Άρθρο 12. Τι γίνεται σε περίπτωση που η ναυαγοσωστική σχολή έχει πάρει άδεια χωρίς ημερομηνία λήξης από την προηγούμενη νομοθεσία Π.Δ.23/2000? Για την ναυαγοσωστική σχολή LIFE SAVING ACADEMY ΚΟΥΒΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ www.lifesavingacademy.gr