• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΥΚΑΣ' | 15 Νοεμβρίου 2018, 13:51

    Παρ. 1 και 2: Πόσο ρεαλιστική μπορεί να είναι σε σχέση με τη βιωσιμότητα των Οργανισμών Λιμένα η απόδοση σ αυτούς του 5% των ετήσιων ακαθάριστων εισπράξεων του υπο-παραχωρησιούχου; Με ποια διαδικασία - και μάλιστα πριν τον διαγωνισμό υπο-παραχώρησης - μπορεί να γίνει ασφαλής πρόβλεψη των «ετήσιων ακαθάριστών εισπράξεων του υπο-παραχωρησιούχου»; Αν υποτεθεί ότι η δραστηριότητα που θα αναπτύξει επιφέρει πολύ λίγες «εισπράξεις» δεν είναι προφανές ότι το αντισταθμιστικό τέλος θα αδικεί κατάφωρα τον Οργανισμό Λιμένα; Κάτι που ίσως ούτε η «διορθωτική» ΚΥΑ της Παρ. 2 δεν μπορεί να βελτιώσει; Το αντισταθμιστικό τέλος που θα αποδίδεται στους Οργανισμούς Λιμένων θα προσμετράται για τον υπολογισμό του ανταλλάγματος παραχώρησης που δίνουν οι Οργανισμοί στο Ελληνικό Δημόσιο ή τον υπολογισμό άλλων ποσών (π.χ. προς τη ΡΑΛ); Παρ. 3: Το χρονικό διάστημα των 30 ημερών είναι τελείως ανεπαρκές για να υλοποιηθούν δράσεις, διαβουλεύσεις, αποφάσεις, ΚΥΑ κ.α. για πολύ κρίσιμα θέματα... προτείνεται ο διπλασιασμός του χρόνου. Παρ. 4 (εδ. δ) Προβλέπεται η ανάθεση της τεχνικής παρακολούθησης της επένδυσης σε μηχανικό της επιλογής του υπο-παραχωρησιούχου, ο οποίος και τον αμοίβει... - Η συγκεκριμένη πρόβλεψη μπορεί να εγγυηθεί τη διασφάλιση των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου; – Πόσο ανεξάρτητος μπορεί να είναι άραγε ένας μηχανικός που επιλέγεται και αμείβεται από τον υπο-παραχωρησιούχο; Προτείνεται η επιλογή του ανεξάρτητου μηχανικού να γίνεται από κοινού με συμφωνία του εκπροσώπου του Δημοσίου και του υπο-παραχωρησιούχου. ΧΡΗΣΤΟΣ Π. ΔΟΥΚΑΣ Πρόεδρος – Δ/νων Σύμβουλος ΟΛΑ Α.Ε.