• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΑΚΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ' | 15 Μαΐου 2019, 13:30

    για την παρ. 5 του άρθρου 2 Θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ να υπάρχει ακόμη ένας περιορισμός για τα Ε/Γ-Ο/Γ Ανοικτού Τύπου τα οποία εκτελούν δρομολόγια μικρής απόστασης όπου η σημαντικότητα του έργου που εξυπηρετούν ΚΑΘ'ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ (12μηνες) είναι σε όλους γνωστή. Οι πλοιοκτήτες των οποίων έχουν δεχθεί όλο το οικονομικό βάρος των κατά καιρούς εναρμονίσεως των πλοίων τους με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία αλλά και φορολογίας, χωρίς καμία "προστασία" - "εξαίρεση" ως αποτέλεσμα αυτού τα πλοία αυτά να λαμβάνονται υπόψη από το ΥΝΑΝΠ ως πλοία "Μεγάλης Ακτοπλοΐας". Θεωρώ δικαιότερο η διάταξη αυτή ΝΑ ΜΗΝ Εξαιρεί τα Ε/Γ-Ο/Γ Ανοικτού Τύπου και να δίνει το δικαίωμα στους πλοιοκτήτες τους να δρομολογούν πλοία σε άλλη γραμμή ή γραμμές ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΌΘΕΣΗ, ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΔΕΚΑΜΗΝΗ. Επίσης προτείνω για εξυπηρέτηση εποχικών προορισμών (κυρίως νησιωτικών) στη παρ.5 του άρθρου 2 να συμπληρωθεί ....πλοίο δρομολογούμενο σε γραμμή ή γραμμές μπορεί να εξυπηρετεί λιμένα ή λιμένες σε άλλη γραμμή, με την υποχρέωση της 12μηνης δρομολόγησης. Σε περίπτωση μικρότερης διάρκειας ΕΦΌΣΟΝ η επιπλέον γραμμή/ες ΔΕΝ εξυπηρετούνται ΑΠΟ ΆΛΛΟ ΠΛΟΙΟ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΏΝ ......