• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΑΚΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ' | 15 Μαΐου 2019, 13:55

    Για την διασφάλιση από το ΥΝΑΝΠ της ισότητας μεταξύ των πλοιοκτητών που δρομολογούν πλοίο/α, τα τελευταία έτη παρατηρούνται συχνά φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, όπου η δρομολογούσα αρχή ΥΝΑΝΠ, χορηγεί άδειες δρομολόγησης (κυρίως σε εποχικές - νησιωτικές γραμμές) σε πλοιάρια, με κοχ κάτω των 25 και υλικό κατασκευής πλαστικό, τα οποία εξαιρούνται της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας, υποκείμενα στην Ελληνική Νομοθεσία, με ευνοϊκότερους όρους λειτουργίας, (ενδεικτικά αναφέρω, εξαίρεση Παρακολούθησης από Νηογνώμωνα, P&I Club, ευνοϊκότερη Οργανική Σύνθεση, εκτέλεση δρομολογίων με άλλα ανεμολογικά στοιχεία, κ.α.) ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ TO YNANΠ σε τέτοια πλοία να δρομολογούνται σε γραμμές του ακτοπλοϊκού δικτύου, εφόσον αυτά εναρμονιστούν ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ όπως ισχύει με τα λοιπά πλοία με υλικό κατασκευής χάλυβα ή αλουμίνιο, αφού όταν μιλάμε για δρομολόγηση πλοίου ουσιαστικά αναφερόμαστε σε ανάθεση Δημόσιας Υπηρεσίας. Συνεπώς θα πρέπει το ΥΝΑΝΠ να επανακαθορίσει το θεσμικό πλαίσιο του 2932/2001 διασφαλίζοντας την ισονομία μεταξύ των πλοιοκτητών, εκτός εάν επιθυμεί να δρομολογεί και να εξυπηρετεί νησιωτικούς και μη προορισμούς, ΜΟΝΟ με τέτοιου είδους πλοία μήκους έως 22-23m χωρίς δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων & εμπορευμάτων.