• Σχόλιο του χρήστη 'Νικολαος ΧΑΡΑΛΑΜΠΗΣ' | 21 Δεκεμβρίου 2012, 10:53

    Στο αρθρο 13 Είναι μια ευκαιρία να αποκεντρωθούν Υπηρεσίες από την Γραφειοκρατική Επιθεώρηση Εμπορικών πλοίων . Τα Τοπικά κλιμάκια Επιθεώρησης να συγκροτούνται , τουλάχιστον στα Κεντρικά Λιμεναρχεία Όπου υπάρχουν τουλάχιστον 3 Ναυπηγοί Μηχανολόγοι και να μπορούν να εκδίδουν πρωτόκολλα η πιστοποιητικά για σκάφη μέχρι 24 μέτρα - μήκους ισάλου- Την ίδια στιγμή θα εισπράττει πόρους το κράτος που σήμερα διαφεύγουν , με τον εξής απλό τρόπο : Με επικεφαλή τον αρχαιότερο Ναυπηγό μηχανολόγο , που θα υπογραφεί μαζί με τον Λιμενάρχη ( η οποίον ορίσει ο Λιμενάρχης ) 1.θα εκδίδονται τα πιστοποιητικά 2. θα εκδίδουν και ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ όπως μπορεί και ο Νηογνώμονας . 3.Να καθοριστεί ένα τέλος ) για την έκδοση όλων των πιστοποιητικών το οποίο ( που θα αποτελείται από 3 έως 5 άτομα ) θα κατανέμεται ως εξής : 50% θα μοιράζονται όλα τα μέλη του κλιμακίου 25% θα μοιράζεται στο λιμεναρχείο και 25% θα πηγαίνει στο κράτος π.χ. μέχρι 5 μετρά ολικού μήκους 150 ευρώ από 5 μέτρα έως 6 μέτρα 250 ευρώ από 6 μέτρα έως 8 μέτρα 400 ευρώ από 8 μέτρα έως 12 μέτρα 700 ευρώ από 12 μέτρα έως 15 μέτρα 1100 ευρώ Σε αυτά τα ποσά θα συγκαταλέγονται όλα εκτός από το πιστοποιητικό καταμέτρησης και θα αφορά την έκδοση πιστοποιητικών αφού ο ενδιαφερόμενος θα έχει προσκομίσει όλα τα υπόλοιπα , μελέτες , σχέδια κ.λ.π . Όπου απαιτούνται και ουτο καθεξής αυτά θα είναι για την έκδοση των επαγγελματικών τουριστικών πλοίων και των υπολοίπων Για τα Αλιευτικά θα υπάρχει μείωση 25 % Όλοι γνωρίζουν ότι αυτά τα ποσά ούτως η άλως πληρώνονται απο τούς ιδιοκτήτες σκαφών και μάλιστα μαύρα έτσι : 1. Το κράτος θα εισπράττει αυτά που διαφεύγουν 2. Οι λιμενικοί θα έχουν ένα πρόσθετο εισόδημα που ούτως η άλως χάνεται και δεν θα επιβαρύνεται το κράτος 3. Οι Ναυπηγοί θα έχουν ένα εισόδημα που θα φορολογείται 4. Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ θα ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΘΗ και δεν θα ταλαιπωρείται ο πολίτης 5.θα σταματήσουν τα υπόγεια ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ . 6. Δεν θα επιβαρύνεται ο πολίτης στο να ΠΛΗΡΩΝΕΙ τους επιθεωρητές από τον Πειραιά για να έλθουν στο κάθε λιμάνι για επιθεώρηση , όταν οι Ναυπηγοί που υπάρχουν είναι πιο έμπειροι από αυτούς . 7. Και η Επιθεώρηση να ασχολειτε μόνο με μεγάλα βαπόρια που ούτως η άλως μόνο στο Πειραιά μπορούν να επιθεωρηθούν στο Πέραμα στη ξηρά . Με αυτό τον τρόπο θα σταματήσει η ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ που εδώ και δεκαετίες υπάρχει σε όλο αυτό το κυκλωμα . Αυτά είναι ένας απλός μπουσουλας μετά από 30 χρόνια εμπειρίας .