• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΕΕΝ' | 14 Φεβρουαρίου 2020, 12:06

    Άρθρο 7 παρ. 1: 1. Να προστεθεί στο τέλος του α΄ εδαφίου μετά τις λέξεις «πρόστιμο [100.000] ευρώ», το εξής: «με την προϋπόθεση ότι έχει γίνει σύσταση από την αρμόδια Υπηρεσία του ΥΝΑΝΠ και η εταιρία δεν έχει συμμορφωθεί. Λόγω της επιβολής του προστίμου δεν θα επιβάλλονται επιπλέον οι κυρώσεις μέσω του ν.3709/08, άρθρο 15, παρ. 12.». 2.Να εξαιρούνται τα πλοία που έχουν υποβάλλει εμπρόθεσμες δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης και για τις γραμμές που έχουν δηλώσει και δεν έχει εκδοθεί, για οποιοδήποτε λόγο, η ανακοίνωση δρομολόγησης. Άρθρο 7 παρ. 3: Δεν συμφωνούμε με την επιβολή προστίμου 50.000 ευρώ ή οποιουδήποτε άλλου προστίμου. Να διαγραφούν οι λέξεις της τελευταίας πρότασης: « και επιβάλλεται στον πλοιοκτήτη ή εφοπλιστή του πλοίου πρόστιμο [50.000] ευρώ.» Πέραν των ανωτέρω: 1. Να προστεθεί στην παρ. 3 του άρθρου Τετάρτου: Στις περιπτώσεις για τις λιμενικές υποδομές που δεν επαρκούν για την υιοθέτηση των δηλωθέντων δρομολογίων, προτείνουμε : «Για την κάλυψη των αναγκών των νησιών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και στην περίπτωση που αντιμετωπίζονται προβλήματα εξυπηρέτησης των δηλωθέντων δρομολογίων από το λιμάνι αναχώρησης, θα ανακοινώνονται πρώτα τα δρομολόγια των πλοίων για τα οποία (α) η πλοιοκτήτρια εταιρεία ή κοινοπραξία έχει δηλώσει ετήσια δρομολόγια για 12 μήνες τον χρόνο και (β) έχουν εκτελεστεί από τα πλοία της ίδιας εταιρείας ή κοινοπραξίας καθ’ όλη την διάρκεια της προηγούμενης δρομολογιακής περιόδου ανελλιπώς τα δηλωθέντα δρομολόγια στην ίδια ζώνη αναχώρησης (πρωινή-απογευματινή). Η εξέταση των δρομολογίων των λοιπών πλοίων θα έπεται της ανακοίνωσης των ανωτέρω». γ) Σε περίπτωση που στην ίδια γραμμή εναλλάσσονται περισσότερα του ενός πλοία τα ανωτέρω δρομολόγια θα δικαιούνται το πλοίο που έχει τα περισσότερα δρομολόγια σύμφωνα με τη δήλωση δρομολόγησης. 2. Επίσης στην παράγραφο 1 του άρθρου Τετάρτου α΄ να διαγραφεί το εδάφιο (γ), γιατί αφορά τη μεταβατική περίοδο 2017-2018, « Για τη δρομολογιακή περίοδο…. Αυγούστου 2017». 3. ΠΔ 381/2001: «Κανονισμός περί μεγίστου χρόνου απασχόλησης πληρωμάτων Ε/Γ και Ε/Γ-Ο/Γ ταχυπλόων» Προτείνουμε την άμεση αναθεώρηση του 10ώρου των ταχυπλόων και την πλήρη εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με τα ισχύοντα διεθνώς (STCW και MLC 2006).