• Σχόλιο του χρήστη 'Λιμενικό Ταμείο Σκύρου Κυριάκος Αντωνόπουλος' | 14 Φεβρουαρίου 2020, 23:07

    • Επι της παρ 2 α πρέπει να ορίζεται το χρονικό όριο της παραχώρησης και προτείνεται να είναι ως μέγιστο τα 40 έτη. • Προκειμένου να ενισχυθούν οι υποδομές τουρισμού καθόσον οι θέσεις ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών σε μαρίνες είναι ανεπαρκείς αλλά και παραχωρημένες σε ετήσια βάση η σε επιχειρήσεις ενοικίασης σκαφών, το γεγονός ότι τα περισσότερα τουριστικά σκάφη κατά την 6μηνη σαιζόν του θαλάσσιου τουρισμού αναζητούν θέσεις στα λιμάνια και όχι στις μαρίνες, στα οποία δεν υπάρχουν οι βασικές υποδομές φιλοξενίας τους (Νερό -ρεύμα- χώροι υγιεινής, δυνατότητα λήψης λυμάτων, wifi, μόνιμα αγκυροβόλια κλπ) προτείνεται να παρέχεται και η δυνατότητα της παραχώρησης ανενεργών τμημάτων λιμένων (πχ εσωτερικός λιμένας Μυτιλήνης, Κυπαρισσίας, Ναυπλίου κ.α) η τμημάτων Χ Ζωνών προς δημιουργία - επέκταση νέων εγκαταστάσεων σε επενδυτές,(αν ο φορέας αδυνατεί να το πράξει) προκειμένου να μετατραπούν σε τουριστικά καταφύγια και όχι μαρίνες, Παράλληλα ο ευρύτερος παραλιακός εμπορικός ιστός θα εξασφαλίζει την ύπαρξη κάθε λογής υπηρεσιών και προϊόντων που στην περίπτωση των μαρίνων περιλαμβάνονται ενός του χώρου τους με μεγάλη αύξηση του κόστους κατασκευής τους. Με αυτό τον τρόπο θα αναπτυχθούν υφιστάμενα λιμάνια προς όφελος των τοπικών κοινωνιών και του τουρισμού. Ενώ παράλληλα θα μπορούν να φιλοξενούν με ασφάλεια σκάφη που διαχειμάζουν ώστε να μην φεύγουν από τις ελληνικές θάλασσες για το εξωτερικό. • Για τους λόγους αυτούς, στις περιπτώσεις παραχώρησης προτείνεται να προστεθεί η τουριστική χρήση και η απαίτηση της σύμφωνης γνώμης του Υπουργείου τουρισμού.