• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΑΛΑΜΠΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ' | 15 Φεβρουαρίου 2020, 19:01

    Για να σταματήσει αυτή η ατελείωτη γραφειοκρατία πρέπει : Τα ΤΚΕΠ να εκδίδουν ΠΓΕ και ΠΑ για πλοία που εκτελούν πλόες εντός Ελλάδος Στο κλιμάκιο θα υπογραφη ο αρχαιότερος επιθεωρητής και ο Λιμενάρχης Θα υπάρχουν 6 κλιμάκια ένα σε κάθε περιφέρεια του Λιμενικού Οι κατηγορίες πλοών θα είναι : Α κατηγορία μέχρι 6 ν. μ. από την ακτή Β κατηγορία μεχρι 18 ν.μ από την ακτή Γ κατηγορία πλόες εσωτερικου Δ κατηγορία πλοες διεθνης Για τα επαγγελματικά τουριστικά στης κατηγορίες αυτές θα ισχύει ότι : Σε όλες της κατηγορίες κάθε πλοίο με πανω από 12 επιβάτες να έχει πλήρωμα όπως ισχύει τώρα . Εάν εκτελεί πλόες κατηγορίας Γ , Δ πάνω από 18 ν.μ επίσης πρέπει να έχει πλήρωμα ανεξάρτητος αριθμού επιβατών Στα σκάφη ολικής ναύλωσης που εκτελούν νυκτερινούς πλόες πρέπει να διαθέτουν κουκέτες για το 60% των επιβατών εφόσον μεταφέρουν μέχρι 18 άτομα και 80% εφόσον μεταφέρουν πάνω από 18 άτομα . Απαγόρευση απόπλου γίνεται μόνον εφόσον - Δεν λειτουργούν οι σεντίνες ,(αντλία, σωληνωσης ,δίκτυο ) επιβάλλεται πρόστιμο και απαγόρευση απόπλου τουλάχιστον ένα μήνα - Δεν λειτουργεί η αντλία πυρκαγιάς , επιβάλλεται πρόστιμο και απαγόρευση απόπλου τουλάχιστον για ένα μήνα - Εάν Έχει σωσίβια μειωμένα κατά 30% επιβάλλεται πρόστιμο και απαγόρευση απόπλου τουλάχιστον για ένα μήνα Σε όλες της άλλες παραβάσεις επιβάλλεται πρόστιμο ανάλογα με την παράβαση το οποίο εντός μιας ημέρας πρέπει να πληρωθεί άλως απαγορεύεται ο απόπλους Δημιουργία σχολής επιθεωρητών με δικαίωμα συμμέτοχης Ναυπηγών /Μηχανολόγων /Καπετάνιων Α τάξης / Μηχανικών Α τάξης / . Η διάρκεια φοίτησης θα είναι 6 μήνες και οι Ναυπηγοί Μηχανολόγοι να έχουν εμπειρία 15 ετών από κτήσεως διπλώματος . και Λιμενικών με ανάλογα διπλώματα καπετάνιων η Μηχανικών με 1 χρόνο διάρκεια φοίτησης 1.Απλοποιση της λεμβολογησης μικρών σκαφών 2.Απλοποιηση της νηολόγησης σκαφών Διαχωρισμός απαιτήσεων εφορίας και Λιμεναρχείου 3.εκσυχρονισμος απλοποίηση των ΠΛΟΩΝ δημιουργία 4 ειδών πλοών 6 ναυτικά μίλια από ακτή 18 ναυτικά μίλια από ακτή Πλόες εσωτερικού Πλόες εξωτερικού 4.Καθορισμος ελαχίστων απαιτήσεων για να μπορεί σε ένα πλοίο να απαγορευτεί ο απόπλους καθώς και εφαρμογή προστίμων για ελλείψεις 5.Ψηφιοποιση όλων των πλοίων Δημιουργία από το ΥΕΝ εφαρμογής όπου όλα τα πλοία θα εισέρχονται με τα σχέδια της μελέτες και τα πιστοποιητικά .Θα μπορούν να εισέρχονται όλοι που θα είναι διαπιστευμένοι ,Ναυπηγοί, Νηογνώμονες ,Μέλη κλιμακίων, επιθεωρητές κ.λ.π. 6.Δημιουργια 6 κλιμακίων επιθεώρησης πλοίων Ένα στον Πειραιά / Θεσσαλονίκη /Βόριο Αιγαίο / Νότιο Αιγαίο / Κρήτη / Ιόνια νησιά Θα στεγάζονται μέσα στα κεντρικά Λιμεναρχεία και θα εκδίδουν όλα τα πιστοποιητικά Θα πρέπει να είναι στελεχωμένα με 6 επιθεωρητές Ναυπηγούς /Μηχανολόγους /Καπετάνιους και 4 γραμματείς .Όλοι οι επιθεωρητές με τουλάχιστον 15 ετη εμπειρία ( μπορεί να είναι και συνταξιούχοι όπως ισχύει και σήμερά ) 7.Τα πιστοποιητικά θα υπογράφονται από τον Αρχαιότερο επιθεωρητή που θα είναι και ο προϊστάμενος και από τον κεντρικό Λιμενάρχη . Θα καθοριστεί τιμολόγιο αναλόγως το είδος του σκάφους και τους πλόες που θα εκτελεί . Το ποσό που θα εισπράττεται θα κατανέμεται ως εξής 70 % στους επιθεωρητές 10% στους γραμματείς 10% στο κεντρικό λιμεναρχείο 10% στο κράτος Το κλιμάκιο του ΠΕΙΡΑΙΑ θα βρίσκεται στην Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων . Οι υπόλοιποι υπάλληλοι της Επιθεώρησης θα ελέγχουν όλα τα κλιμάκια καθώς και της Α.Ε. Νηογνώμονες από την εφαρμογή που θα υπάρχει κοινοποιημένη και θα παρεμβαίνουν εάν υπάρχει πρόβλημα .