• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΜΑΛΙΑ' | 17 Φεβρουαρίου 2020, 12:07

    Ας επικεντρωθούμε στην ουσία: 1.Στο ΠΔ 31/2018 όπως αναφέρεται στο Αρθρ. 4 παρ.2 οι ώρες για τη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση ανέρχονται στις (75). Στο παρών προσχέδιο Αρθρ.4 παρ.2 οι ώρες εκπαίδευσης διαφοροποιούνται σε διδακτικές ώρες, όπου η καθεμία θα έχει διάρκεια (45) λεπτά. Με απλά μαθηματικά προκύπτει ότι το σύνολο των ωρών μειώνεται στις (71) ώρες και (15) λεπτά. Επίσης το ανώτατο όριο των εκπαιδευόμενων αυξάνεται από (15) σε (20) ανά τμήμα. Όπως όλοι καταλαβαίνουμε η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ. 2. Η παρουσία της Λιμενικής αρχής είναι καθαρά διακοσμητική αφού δεν συμμετέχει στη συγκρότηση της επιτροπής, στη διαδικασία επιλογής των θεμάτων, στην συγκέντρωση και διόρθωση των ερωτηματολογίων. Οι κυρώσεις που προβλέπονται για να επιβληθούν θα πρέπει να υπάρχει κάποιος που να μπορεί να υποδείξει τυχόν αστοχίες και σφάλματα. Στην περίπτωση που συζητάμε έχει διασφαλιστεί ότι η διαδικασία θα γίνεται κεκλεισμένων των θυρών και οι μόνοι μάρτυρες θα είναι η επιτροπή, που τελείως συμπτωματικά θα είναι επιλεγμένη από τον κ. πρόεδρο. 3. Σε αυτό το σημείο θα ήταν άστοχο να ασχοληθούμε με την εκτύπωση της άδειας και καλό θα ήταν να παραμείνουμε στην ουσία και να αποδεχτούμε ότι η άδεια του ναυαγοσώστη προτείνετε να προκύπτει μέσα από μια σειρά εξετάσεων που θα έχει αποκλειστικά την διεκπεραίωση αυτών, η Ένωση. Άραγε πόσοι από μας θα στερηθούμε την έκδοση της άδειας μας; 4. Μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι κάποιοι αγνώστου ιδιότητας υποβαθμίζουν και εξευτελίζουν την δουλεία που μέχρι τώρα είχε και έχει η Λιμενική αρχή. Αναρωτιέμαι αν αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι αμφισβητείται η διαδικασία των εξετάσεων, η αμεροληψία αυτών καθώς και η σωστή διεκπεραίωση του καθήκοντος της Λιμενικής αρχής; 5. Ορθώς διευρύνεται το ωράριο του ναυαγοσώστη. Εύχομαι οι παραλήψεις και τα λάθη του παρόντος προσχεδίου να διορθωθούν άμεσα.