• Σχόλιο του χρήστη 'Κυριακός Γεώργιος' | 18 Φεβρουαρίου 2020, 11:34

    Το άρθρο 5 ΣΤ' θα πρέπει να καταργηθεί. Η χρόνος που θα χρειαστεί ένας ναυαγοσώστης για να αντιμετωπίσει κάποιο περιστατικό προκειμένου να διανύσει συγκεκριμένη απόσταση θα είναι μεγαλύτερος με την χρήση σκάφους.Απεναντίας, η χρήση μιας σανίδας όρθιας κωπηλασίας είναι πολύ πιό γρήγορη, ασφαλής και αποτελεσματική από ένα σκάφος δείτε σχετικά πρακτικές που χρησιμοποιούνται και σε άλλες χώρες όπως π.χ. στην Μ. Βρετανία (https://www.slsgb.org.uk/2016/02/new-graduate-lifeguard-programme-launched-in-south-west-aims-water-safety-message-at-young-people-to-prevent-drownings/) Αυτό συμβαίνει γιατί Α) Σε περιπτώσεις ανάγκης η χρήση σκάφους γίνεται επικίνδυνη για τους λουόμενους που βρίσκονται στο σημείο διάσωσης αλλά και για το ατομο που βρίσκεται σε κίνδυνο ειδικά όταν ο χειριστής δεν έχει τουλάχιστον 2 έτη εμπειρίας στην χρήση του. Β) το σωστικό σκάφος είναι πιό αργό γιατί απαιτείται ολόκληρη διαδικασία για την χρήση του Γ) Πολλές φορές αποδεικνύεται πως δεν έχει χρησιμότητα, όπως σε περιπτώσεις παιδικών χαρών, εκδηλώσεων κλπ. Δ) Είναι υψηλό το κόστος έκδοσης άδειας χειριστού σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα κόστη, και αποτρέπει πολλούς υποψήφιους ναυαγοσώστες στην πιστοποίηση τους. Ε) Με την σανίδα όρθιας κωπηλασίας επιτυγχάνεται πολύ καλύτερο οπτικό πεδίο και αποτελεί ένα σημαντικό πλευστικό βοήθημα για να τοποθετηθεί πάνω το θύμα (άτομο σε κίνδυνο) αντί να επιχειρείται η τεχνική της ρυμούλκησης. Επίσης θα πρότεινα να συμπεριληφθεί η χρήση σανίδας στην ύλη της ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα για τα σκάφη με μικρή ιπποδύναμη και κατάλληλα για ναυαγοσωστική δεν απαιτείται η άδεια χειριστή. Στις απαιτησεις λειτουργίας της παιδικής χαράς είναι απαραίτητη προϋπόθεση η πρόσληψη ναυαγοσώστη για την λειτουργία τους πράγμα που είναι εξαιρετικά δύσκολο καθώς η ζήτηση για να ναυαγοσώστες τους καλοκαιρινούς μήνες είναι πολύ μεγάλη και η προσφορά εργασίας πολύ μικρή. Θα πρέπει να ενισχυθεί η δυνατότητα ανάπτυξης του κλάδου και η εξασφάλιση της βιωσιμότητας του κρατώντας παράλληλα υψηλό επίπεδο ασφάλειας απαλλάσοντας τον όμως από αγκυλώσεις που δεν προσφέρουν ασφάλεια παρά μόνο εμπόδια. Στο άρθρο 13 παράγραφος 2 , θα πρέπει να καταργηθεί η Ελληνομάθεια για τους αλλοδαπούς ναυαγοσώστες. Η χρήση της Ελληνικής δεν απαιτείται κατα την διάρκεια της διάσωσης και αντίστοιχα αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει αντίστοιχα να απαιτείται και η αγγλομάθεια από Έλληνες καθώς οι περισσότεροι λουόμενοι τουρίστες είναι αλλοδαποί.