• Σχόλιο του χρήστη 'Σπυρος Μητριτσακης' | 19 Φεβρουαρίου 2020, 13:39

    Στην ακτή Βουλιαγμένης έχει τρεις (3) ναυαγοσώστες ,συν ένα για ρεπό χρειάζεται 4. Και χρειάζεται και 3 σκάφη 3.30. Τα οποία είναι ήδη περιττά και δεν χρησιμοποιούνται ποτέ όπως γνωρίζουν όλοι οι σχετικοί. Η Ακτή έχει σημαδούρες στα 80μ και μέχρι εκεί πάνε οι λουόμενοι. Με το νέο ΠΔ θα χρειαστεί: 3 σκάφη 3,30, 2 σκάφη 5μ με 100hp κινητήρα και ένα τζετ-σκι. Σύνολο 6 σκάφη! Κανένα από αυτά δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στην απόσταση των 80μ.. Θα χρειαστεί ακόμα για όλα αυτά 13 ναυαγοσώστες αντί για 4. Οι τρεις στους πύργους, οι 4 στα 5μέτρα θα κάθονται και ο επόπτης-αργόσχολος άνευ αντικείμενου. Δηλαδή: Από τους 8 ναυαγοσώστες σε βάρδια οι τρεις θα επιβλέπουν τον κόσμο. Οι πέντε θα κάθονται απλά. Δεν έχει βρεθεί ΠΟΤΕ τα τελευταία 25 χρονιά λουόμενος μακρύτερα από 40-50 μέτρα στην παραλία αυτή. Επίσης ακόμα κι αν πνίγεται κάποιος σε αυτές τις αποστάσεις ,τα σκάφη αυτά είναι άχρηστα και επικίνδυνα. -Το ίδιο στη Βούλα , Αλιμο, Φάληρο παντού. -Ο Δήμος Αλίμου με το Π.Δ. 31/2018 προμηθεύτηκε σκάφος πολυεστερικό 5μ με κινητήρα 50hp αξίας 15.000ε.Δεν το χρησιμοποίησε ποτέ ούτε πρόκειται. Χωρίς λόγο αναγκάστηκε να το αποκτήσει. Με αυτό το ΠΔ πρέπει να το πετάξει και να πάρει άλλο 5μ φουσκωτό αυτή τη φορά με 100hp κινητήρα το οποίο βέβαια θα είναι επίσης άχρηστο.Γι αυτό και δεν έχουν πουθενά αλλού στον κόσμο. -Θα πρέπει να αγοράσει και επίσης άχρηστο τζετ σκι.Γιατί; ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ Η ΑΝΑΓΚΗ, ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΣΚΑΦΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ; ΕΛΛΕΙΨΑΝ ΠΟΤΕ; -Γιατί να μην αποφασίζει το τοπικό λιμεναρχείο με τον δήμο; -ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ, ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΑ 5ΜΕΤΡΑ ΑΠΡΑΓΟΙ. ΤΖΕΤ-ΣΚΙ: 1) Ένα απλό τζετ-σκι αναψυχής με κυματισμό άνω των 3 μποφορ,είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο να βρίσκεται εν πλω και μάλιστα μακριά από την ακτή.Είναι αδύνατο να κάνει διάσωση.Βάζει σε κίνδυνο εκτός των άλλων τη ζωή του ναυαγοσώστη. -Η Ιταλια,η Ισπανια,Γαλλια,Ιρλανδια,Αγγλια κλπ έχουν τζετ-σκι στις παραλίες? Όχι φυσικά! 2) Τα τζετ-σκι τα οποία χρησιμοποιούνται στη διάσωση είναι ειδικά κατασκευασμένα ως διασωστικά και δεν έχουν καμία σχέση με τα αναψυχής-τουρισμού. 3) Δεν συμμετέχουν σε διάσωση μεμονωμένα ,καθώς δεν έχουν εφεδρικό κινητήρα ,αλλά ως επικουρικά παρουσία ΚΑΙ διασωστικών (και όχι ναυαγοσωστικών) σκαφών . 4) Είναι εφοδιασμένα με εξειδικευμένο εξοπλισμό ,οι χειριστές έχουν άλλη εκπαίδευση, διασώστη όχι ναυαγοσώστη ενώ για την χρήση τους απαιτούνται ειδικές στολές κράνη κλπ 5) Είναι κατασκευή βαρέως τυπου,όχι τα απλά αναψυχής 6) Έχουν στεγανό κινητηρα.Δεν συμβαίνει τυχαία αυτό, αλλά επειδή η πράξη έδειξε ότι σε 3 και άνω μποφόρ τουμπάρει ή απλός παίρνει νερό εύκολα και μένουν στα ανοιχτα. 7) Είναι εφοδιασμένα με εφεδρικό ντεπόζιτο,ειδικη σειρήνα κ.α. 8) Καθώς η απομάκρυνση από την ακτή σε περιστατικό συνήθως παίρνει χρόνο, οι χειριστές διασώστες είναι συνεχώς βρεγμένοι γι’αυτό φορανε ειδικές στολες,ειδικα παπούτσια κράνη γάντια κλπ που προστατεύονται από το κρύο. 9) Είναι πάντα δυο χειριστές ή τρεις (ένας στο sled-φορείο που θα τοποθετηθεί το θύμα. 10) Το να απομακρυνθεί από την ακτή ο ναυαγοσώστης με τζετ-σκι απλό αναψυχής, ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ ,ανεκπαιδευτος,ξυπολυτος με μπλουζάκι και σορτς,βρεγμενος,παγωμενος,βαζει σοβαρά σε κίνδυνο τη ζωή του. 11)Καθως είναι επικινδυνο να βρισκονται στο νερο με 4-5 μποφορ θα είναι μονιμα εξω ή σε λιμανι,απραγα,αχρηστα,περιττα. Ενω η πράξη έχει δείξει ότι ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ Η ΠΤΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Η ΔΙΑΣΩΣΗ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗ.ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟΜΕΑΣ,ΕΙΝΑΙ ‘’ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗ’’ ή Search and Rescue’’ SAR διεθνώς. Η σύγχυση του με τη ναυαγοσωστική θα οδηγήσει σε ολέθρια αποτελέσματα. ✓ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ JET-SKI -Αντίθετα η παρουσία τους,αν και άχρηστη έως επικίνδυνη γεννά ερωτήματα για τη σκοπιμότητα τους καθώς ωφελεί συγκεκριμένη συντεχνία και μόνο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΚΙ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ