• Σχόλιο του χρήστη 'SEASAFE ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ' | 19 Φεβρουαρίου 2020, 18:55

    Οι προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία των σχολών ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης επιβαρύνουν δυσβάστακτα τις σχολές με εξοπλισμό που δεν εξυπηρετεί στην εκπαίδευση των ναυαγοσωστών. Στην περίπτωση ιε’ της παραγράφου 3 του άρθρου 2 ορίζεται ότι κάθε σχολή πρέπει κατ’ ελάχιστο να διαθέτει μεταξύ άλλων και «Επαγγελματικό, μηχανοκίνητο, πνευστό, μικρό ταχύπλοο σκάφος, ολικού μήκους τουλάχιστον πέντε (5) μέτρων, ιπποδύναμης τουλάχιστον εκατόν (100) ίππων ……» ενώ στην περίπτωση ιζ’ της ιδίας παραγράφου ορίζεται ότι πρέπει επίσης να διαθέτει «Ενα (01) επαγγελματικό ατομικά σκάφος – θαλάσσιο μοτοποδήλατο, ολικού μήκους τουλάχιστον δύο μέτρων και εβδομήντα πέντε (2,75) εκατοστών (80) ίππων τουλάχιστον, δυο (2) θέσεων…….» . Τόσο το σκάφος ολικού μήκους τουλάχιστον 5 μέτρων όσο και το 1 θαλάσσιο μοτοποδήλατο δεν εξυπηρετούν σε καμία χρήση στην εκπαίδευση των ναυαγοσωστών από τη σχολή. Εξάλλου για τέτοιου είδους εκμάθηση χρήσεις, υπεύθυνες είναι οι σχολές ταχυπλόων και όχι οι σχολές ναυαγοσωστικής. Επίσης ο εξοπλισμός δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως ορίζει το άρθρο 7 της παραγράφου 1 της περίπτωσης ζ) και τις περίπτωσης στ). Μόνο άσκοπα θα μπορούσαν να θεωρηθούν Γενάτετο ερώτημα ποια είναι η χρηστικότητα αυτών καθώς στο προτεινόμενο διάταγμα δεν διευκρινίζετε πουθενά ποια θα είναι η χρήση τους, η θέση τους όπως και ο ρόλος τους. Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι δεν προτίθενται ούτε για εκπαιδευτική χρήση, ούτε για να αποτελέσουν εξοπλισμό σε λουτρική εγκατάσταση. Το κόστος των δυο παραπάνω μπορεί να ανέλθει στις 70.000 ευρώ άρα ως μόνο σκοπό έχει το κλείσιμο των περισσότερων σχολών έτσι ώστε να δημιουργηθεί μονοπώλιο, με αντίκτυπο την δυσβάστακτη επιβάρυνση των Δήμων.