• Σχόλιο του χρήστη 'Ναυαγοσωστική Σχολή Μακεδονίας' | 19 Φεβρουαρίου 2020, 22:54

    Παρ. 2 α, 6 Φωτοαντίγραφο άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους σε ισχύ Η άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους, δεν απαιτείτε από την νομοθεσία για τον χειρισμό σκάφους με εξωλέμβιο κινητήρα 6 (ph) ίππων από τους πολίτες. Οι επιχειρήσεις που εκμισθώνουν θαλάσσια μέσα αναψυχής, δεν απαιτούν την συγκεκριμένη άδεια από τον πολίτη, προκειμένου να του εκμισθώσουν ένα βαρκάκι με εξωλέμβιο κινητήρα, πολλές φορές μεγαλύτερο των 6 ίππων. Για ποιο λόγο λοιπόν ο επαγγελματίας ναυαγοσώστης, θα πρέπει απαραίτητα να έχει άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους, για ένα σκάφος με εξωλέμβιο κινητήρα 6 (ph) ίππων; Παρ. 2 β, 14. Εξέταση θύματος (σφυγμός – αναπνοή κ.λπ.). Καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (Μέθοδος ΚΑΡ.Π.Α). Χρησιμοποίηση φορητού απινιδωτή. Καλό θα ήταν το συγκεκριμένο μέρος των εξετάσεων να γίνετε με πρακτική εξάσκηση σε προπλάσματα και με χρήση εκπαιδευτικού απινιδωτή. Παρ. 2 β, 2 Ορολογία αντικειμένου στην αγγλική γλώσσα --Ποια είναι αυτή η ορολογία αντικειμένου στην Αγγλική γλώσσα. --Τόσα χρόνια δεν έχει οριστεί από κανένα ΠΔ. --Αυτό σημαίνει, ότι ο ναυαγοσώστης θα πρέπει να γνωρίζει και αγγλικά; --Κάτι το οποίο δεν το αναφέρει σε κανένα σημείο της, η νομοθεσία, εκτός από το συγκεκριμένο . --Επίσης ο ναυαγοσώστης, γιατί θα πρέπει οπωσδήποτε, να γνωρίζει αγγλικά και με ποιο τρόπο τεκμηριώνεται ότι αυτός, γνωρίζει αγγλικά ? Παρ. 2 γ, 7 Κωπηλασία Η εξέταση της κωπηλασίας θα πρέπει να αφαιρεθεί τελείως, γιατί είναι πολύ αόριστο.... --Κωπηλασία: με τι σκάφος, πόσα μέτρα, τι δεξιότητες θα εξεταστούν. --Επίσης από πολλά λιμεναρχεία της χώρας μας, δεν εξετάζεται καν η συγκεκριμένη δοκιμασία. Παρ. 3 γ, 7 Οι εξετάσεις και οι αθλητικές δοκιμασίες διενεργούνται από την Ένωση Για ποιο λόγο και με ποια αρμοδιότητα και εμπειρία η Ένωση (ιδιωτικός φορέας) θα διενεργεί εξετάσεις ναυαγοσωστών ; Η Ένωση δεν εκπροσωπεί όλες τις σχολές ναυαγοσωστών, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό θέμα, αθέμιτου ανταγωνισμού και μεροληψίας για τις σχολές που δεν υπάγονται και δεν επιθυμούν να ενταχθούν στην όποια Ένωση. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος, οι εξετάσεις να μην είναι αμερόληπτες και αξιοκρατικές. Οι υποψήφιοι των σχολών, που είναι μέλη της Ένωσης που διενεργεί τις εξετάσεις, πιθανόν να έχουν πλεονέκτημα και καλύτερη αντιμετώπιση, από τούς υποψήφιους των σχολών, μη μελών της Ένωσης. Με την λογική αυτή, θα πρέπει και η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτών Υποψηφίων Χειριστών Ταχυπλόων Σκαφών ή η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης να διοργανώνει εξετάσεις για τους υποψηφίους της. Αυτό θα πρέπει να είναι, όπως και τώρα, αρμοδιότητα του κράτους, από τη στιγμή μάλιστα που η "Άδεια Ναυαγοσώστη" είναι "Κρατική Πιστοποίηση" με σφραγίδα του αρμόδιου Υπουργείου και εκδίδεται από το Λιμεναρχείο. Για ποιο λόγο παρακάμπτεται η Δημόσια Αρχή, το Λιμενικό Σώμα και αποκτά χρέη παρατηρητή στην όλη διαδικασία και την αρμοδιότητά του αναλαμβάνει ένας φορέας ιδιωτικός....! Παρ. 5 Η πρακτική εξέταση και οι αθλητικές δοκιμασίες διενεργούνται, χωρίς να επιτρέπεται η είσοδος σε άτομα που δεν έχουν σχέση με τις εξετάσεις, σε θαλάσσιο χώρο ή και τεχνητό κολυμβητήριο (πισίνα), --Για ποιο λόγο οι εξετάσεις θα πρέπει να γίνονται "κεκλεισμένων των θυρών"; --Αυτή η διατύπωση και όρος, από μόνος του δημιουργεί ερωτηματικά και καχυποψία... --Πιθανών για να διευκολύνουν όποιον θέλουν και να ταλαιπωρούν τους υπόλοιπους; --Ο εκπαιδευτής της σχολής δηλαδή, δεν θα μπορεί να βλέπει και να δίνει κάποιες συμβουλές ίσως στους μαθητές του;